Mô tả công việc
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.
- Determine and give complimentary to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).
- Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points.
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.
- Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations.
- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns.
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Yêu cầu công việc
- Can communicate fluently by English (from Toeic 700) and Chinese (from HKS 3)
- High school diploma or GED; 2 years experience in the sales and marketing, guest services, front desk, or related professional area.
- Or 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.
Quyền lợi được hưởng
- 2 month probationary period, receive full salary & service fee bonus & participate in social insurance
- 05 working days according to regulations
02 days off per week. - PVI comprehensive health insurance.
- Uniforms and shift meals are provided by the Hotel
Free parking for motorbikes and cars. - Rates for group employees are applied when using services at the hotel.
- Creative and friendly working environment.
- Domestic and international training courses.
- Vacation/annual leave
Periodic health examination. - Career development opportunities at Sheraton hotel chain and Marriott International.
Sứ mệnh Haviland
➡️ Hỗ trợ - kết nối các khách hàng đang có nhu cầu tìm kiếm: Căn hộ, phòng chung cư, văn phòng, nhà nguyên căn và mặt bằng kinh doanh: NHANH - GIÁ TỐT- CHẤT LƯỢNG.
➡️ Là người bạn tri kỷ với các CĐT có tài sản cần khai thác. Haviland sẽ giúp các CĐT an tâm trong việc vận hành tài sản với phương châm: TIẾT KIỆM THỜI GIAN - AN TÂM LỢI NHUẬN - SỨC KHỎE VỮNG BỀN !
➡️ Trách nhiệm Công đồng xã hội :
- Góp phần xây dựng các mô hình cư trú văn minh, hiện đại và đảm bảo an ninh.
- Tạo ra giá trị dòng tiền với các mô hình kinh doanh BĐS, tiến tới thành lập hệ sinh thái mua bán BĐS dòng tiền.