Việc làm Hyosung Financial System VINA

Cập nhật 28/08/2024 08:52
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Hyosung Financial System VINA
Senior Inbound Booking - Operations, Shopee
Hyosung Financial System VINA
28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Coordinate with 3PL (Third-Party Logistics) providers for truck bookings and track routes.
  • Collaborate with suppliers to allocate pickup dates for inbound shipments, and ensure firmed orders are delivered in full, on time, and error-free.
  • Work with the warehouse team to allocate inbound volume and ensure efficient storage.
  • Resolve any issues related to inbound shipments, such as delays or discrepancies.
  • Address document-related issues, including documentation discrepancies or missing information.
  • Maintain effective communication with 3PL providers, suppliers, and warehouse personnel.
  • Continuously improve processes to enhance efficiency and accuracy in logistics operations.
  • Collaborate with cross-functional teams to optimize supply chain performance.
  • Talk to Suppliers regularly. Maintain and develop good relationships with suppliers. Be the main point of contact for them. Identify potential concerns and issues.
  • Actively coordinate with other teams to solve operational issues for Suppliers and drive customer satisfaction. Ensure that we can detect early and resolve any concerns from Suppliers related to SBS performance quickly and efficiently.
  • Other projects & Ad-hoc requests from team lead.

Requirements

  • From 3-4 years of experience in procurement/ purchasing/ 3PL coordinator within multinational companies, specifically in the areas of retail, logistics, or warehouses.
  • Proficiency in 3PL coordination, transportation management, and supplier & warehouse collaboration.
  • Strong attention to detail.
  • Mindset focused on continuous improvement.
  • Bachelor's degree in Supply Chain Management, Economics/Business, or Foreign Trade.
  • Demonstrated skills in stakeholder management and problem-solving.
  • Excellent presentation and storytelling skills.
  • Exceptional interpersonal skills, including the ability to communicate and manage internal stakeholders and establish relationships with clients.
  • Fluent in both written and spoken English.
  • Familiarity with reporting and managing processes.
  • Proficiency in using MS Office and Google Sheets.
  • Positive attitude and adaptability to changes.
  • Comfortable and enjoy working with people.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Hyosung Financial System VINA
Hyosung Financial System VINA Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường N2, KCN Nhơn Trạch 5, huyện Nhơn Trạch

Công ty TNHH Hyosung Financial System Vina 100% vốn đầu tư Hàn quốc được thành lập tháng 7/2020- là công ty thành viên của tập đoàn đa ngành hàng đầu Hàn Quốc Hyosung Corporation. Công ty chuyên sản xuất máy ATM, máy gửi tiền tự động và phần mềm tài chính ngân hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2022

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất 

Những nghề phổ biến tại Hyosung Financial System VINA

Bạn làm việc tại Hyosung Financial System VINA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hyosung Financial System VINA

Hyosung Financial System VINA

Click để đánh giá