Việc làm HYPERION VIETNAM

Cập nhật 10/11/2024 17:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HYPERION
Customer Success Specialist (Bpo/Outsourcing)
HYPERION VIETNAM
16 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 21/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Client Support and Relationship Management
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Revenue and Service Opportunities
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Service Level Agreement (SLA) Adherence
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Team Collaboration and Reporting
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Skills:
Basic to intermediate understanding of BPO/Outsourcing operations and service delivery.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to support revenue generation activities.
Familiarity with data analysis tools and processes for assessing service metrics.
Experience:
2-3 years in customer success, account management, or related roles within the BPO/Outsourcing sector.
Demonstrated experience in managing client needs and supporting retention initiatives.
Education:
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field preferred.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH HYPERION
HYPERION VIETNAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Hyperion là doanh nghiệp mới được thành lập hoạt động trong lĩnh vực nhập khẩu, phân phối, bán hàng và tiếp thị các dòng sản phẩm tiêu dùng nhanh. Mục tiêu của chúng tôi là phát triển một doanh nghiệp phát triển và thành công bền vững.

Tầm nhìn của chúng tôi là mang đến sự lựa chọn tốt hơn cho các sản phẩm tiêu dùng hàng ngày cho người dùng, qua đó góp phần nâng cao chất lượng sống.

Chúng tôi đang làm việc theo các nguyên tắc chất lượng cao để đại diện cho các thương hiệu tại Việt Nam và khu vực Đông Dương. Mạng lưới phân phối của chúng tôi được phủ sóng trên nhiều kênh, để đáp ứng thị hiếu của tầng lớp trung lưu mới nổi và đang phát triển tại một trong những thị trường hấp dẫn hàng đầu trên thế giới.

Mục tiêu của chúng tôi là trở thành đối tác cung ứng hàng hoá hàng đầu cho các nhà bán lẻ trên thị trường.

Những nghề phổ biến tại HYPERION VIETNAM

Bạn làm việc tại HYPERION VIETNAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HYPERION VIETNAM

HYPERION VIETNAM

Click để đánh giá