Mô tả công việc
Be a part of EFL Global!
EFL is a leading global supply chain solutions provider headquartered in Sri Lanka and backed by a global network across 70+ offices in 39 countries throughout Asia, Africa, Middle East, Europe Canada and USA. While offering an extensive range of supply chain solutions including freight, 3PL and inland transportation, EFL embraces an innovative approach to logistics by using digital technologies to create new age business processes and customer experiences.
As a progressive organization that continues to expand via digital transformation, we are looking for dynamic individuals who strive to pursue a career at EFL Global- Vietnam within a rapidly growing business environment.
Your role & responsibilities
- Install, configure and maintain overall policies
- Manage daily operations of IT infrastructure including servers and network.
- Check performance/operation status of servers, network devices, security system.
- Requests create / remove Account (email & ERP system) for new staff/ leavers.
- Manage software license and update.
- Provide daily support to end users on a variety of issues (internet, email, applications, printing....)
- Identify, research and resolve IT technical problems.
- Monitor and troubleshoot hardware and software problems.
- Set-up, configure laptop/PCs for new staff (installation of relevant software, printers....)
- Support to technically manage office equipment (printers, projectors, copy machines, telephone operator...).
- Assist on data extraction on ERP system, creating & scheduling of reports
- Other tasks assigned by management.
Your skills & qualifications
- At least 2 years of working experience in IT admin, network support...
- Good knowledge about network infrastructure & network devices (Cisco, Pep link, Fortinet)
- Strong knowledge about Office 365 products (Outlook, SharePoint, Power Automate)
- Knowledge of ERP software's will be an added advantage
- Good English (both oral and written).
Benefits for you
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
KIAISOFT được thành lập vào năm 2019, là công ty cung cấp các dịch vụ đẳng cấp Nhật Bản với tinh thần “hiếu khách” và “cam kết” và đóng góp vào sự phát triển, lớn mạnh của cả Nhật Bản và Việt Nam.
Phương châm của chúng tôi là "Hãy cố gắng hết sức để góp phần nỗ lực giúp khách hàng phát triển và cùng nhau phát triển." Kiaisoft được thành lập vào năm 2019 bởi các thành viên tốt nghiệp Đại học Bách khoa Hà Nội, trường đại học khoa học hàng đầu Việt Nam và có kinh nghiệm làm việc tại các công ty Nikkei.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch
- Party
- Sinh nhật
- Lễ tết
Lịch sử thành lập
-
Kiaisoft được thành lập vào năm 2019 bởi các thành viên tốt nghiệp Đại học Bách khoa Hà Nội, trường đại học khoa học hàng đầu Việt Nam và có kinh nghiệm làm việc tại các công ty Nikkei.
Mission
Review Kiaisoft
Checkpoint thì ko tăng hoặc tăng 500k (RV)
Công ty ngày nào cũng có người xin nghỉ (RV)
Trừ số buổi đi muộn là luật công ty do đã không làm đủ 8 tiếng thì cộng dồn để trừ phép