Việc làm Kiaisoft

Cập nhật 16/10/2024 10:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kiaisoft
Specialist - IT Support
Kiaisoft 3.4★
25 đánh giá 14 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.

We are looking for the candidate for Specialist - IT Support, located in Ho Chi Minh, Vietnam.

RESPONSIBILITIES

  • Problem resolution may involve the use of diagnostics and help request tracking tools, as well as require that the individual give hands-on help at the desktop level.
  • Evaluate documented resolutions and analyze trends for ways to prevent future problems.
  • Field incoming help requests from end users via both telephone and work orders in a courteous manner.
  • Prioritize and schedule problems. Escalate problems (when required) to the appropriately experienced technician.
  • Record, track, and document the help desk request problem-solving process.
  • Apply diagnostic utilities to aid in troubleshooting.
  • Access software updates, drivers, knowledge bases, and frequently asked questions resources on the Internet to aid in problem resolution.
  • Identify and learn appropriate software and hardware used and supported by the organization.
  • Perform hands-on fixes at the desktop level, including installing and upgrading software, and configuring systems and applications.
  • Perform maintenance facility and network system, including installing, upgrading firmware, and regular backup configuration.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree with major in IT, Computer Engineer, Computer Science
  • 02 years of working experience in IT support
  • The ideal candidate possesses a growth mindset, demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development.
  • The ideal candidate embraces a One-Team mindset, prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively.
  • Customer Service Support 
  • Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Can cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
  • Familiarity with protocols like TCP/IP, HTTP, FTP, and DNS, which are fundamental for network communication.
  • Ability to design and implement IP addressing schemes and subnetting to optimize network performance and security.
  • Works collaboratively and functionally with (external) clients. Anticipates and responds to their needs and demands to provide excellent client service and establish effective and long-term sustainable relationships.​
  • Intermediate English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Star Building, 33Ter-33Bis Mạc Đĩnh Chi, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
6F, C+ Office, Thanh Thai, Dich Vong

KIAISOFT được thành lập vào năm 2019, là công ty cung cấp các dịch vụ đẳng cấp Nhật Bản với tinh thần “hiếu khách” và “cam kết” và đóng góp vào sự phát triển, lớn mạnh của cả Nhật Bản và Việt Nam.
Phương châm của chúng tôi là "Hãy cố gắng hết sức để góp phần nỗ lực giúp khách hàng phát triển và cùng nhau phát triển." Kiaisoft được thành lập vào năm 2019 bởi các thành viên tốt nghiệp Đại học Bách khoa Hà Nội, trường đại học khoa học hàng đầu Việt Nam và có kinh nghiệm làm việc tại các công ty Nikkei.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch 
  • Party
  • Sinh nhật
  • Lễ tết

Lịch sử thành lập

  • Kiaisoft được thành lập vào năm 2019 bởi các thành viên tốt nghiệp Đại học Bách khoa Hà Nội, trường đại học khoa học hàng đầu Việt Nam và có kinh nghiệm làm việc tại các công ty Nikkei.

Mission

Chúng tôi tin rằng các sản phẩm và dịch vụ của Nhật Bản, cả phần cứng và phần mềm, đều vô cùng tinh tế và có chất lượng cao, và các sản phẩm CNTT là một trong số đó. Tôi cũng ngưỡng mộ nỗ lực của công ty trong việc làm cho khách hàng cảm thấy thoải mái, tiện lợi, dễ sử dụng và muốn sử dụng lại. Tôi thành lập KIAISOFT vì muốn mang về Việt Nam những gì tôi học được từ công việc ở Nhật Bản. Mong muốn của tôi là “cung cấp dịch vụ đẳng cấp Nhật Bản với giá Việt Nam”. Đồng thời, không gì làm tôi hạnh phúc hơn nếu KIAISOFT có thể đóng góp vào tình hữu nghị giữa Nhật Bản và Việt Nam bằng cách cung cấp những sản phẩm tốt cho người dân Nhật Bản. 
 

Review Kiaisoft

3.4
25 review

20/12/2024
IT Comtor tại Hà Nội

Checkpoint thì ko tăng hoặc tăng 500k (RV)

12/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty ngày nào cũng có người xin nghỉ (RV)

09/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Trừ số buổi đi muộn là luật công ty do đã không làm đủ 8 tiếng thì cộng dồn để trừ phép

Những nghề phổ biến tại Kiaisoft

Bạn làm việc tại Kiaisoft? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kiaisoft

Kiaisoft

Click để đánh giá