Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
- Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
- Monitor space availability ex hub for sales orientation.
- Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
- Support Manager to develop other products within team.
- Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
- The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
- Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
- Work with team and airlines principal for space from hub.
- Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
- Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
- Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
- Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
- Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
- Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
- Making the weekly/monthly report as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Having 2-3 years of sales experience at coloader or forwarder (air cargo) companies.
- Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Fluent in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and customer focus.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Phúc Anh (PhucAnh Smart World) là doanh nghiệp hàng đầu, chuyên cung cấp các sản phẩm máy tính, thiết bị văn phòng, giải pháp ứng dụng công nghệ. Với hệ thống Showroom hiện đại, sản phẩm chính hãng và đa dạng, dịch vụ chuyên nghiệp & tận tâm Phúc Anh Smart World luôn nhận được sự tín nhiệm của khách hàng cũng như ngày một khẳng định vị thế của mình trên thị trường.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN và phúc lợi khác của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Được thưởng du lịch trong hoặc ngoài nước
- Du lịch, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 10/01/2012
Mission
Để đạt được những thành quả to lớn trên, ngay từ những ngày đầu thành lập, Phuc Anh Computer World định hướng xây dựng đội ngũ nhân viên vững về chuyên môn, tinh thông về nghiệp vụ, kết hợp hài hòa giữa kinh nghiệm, trí thức và tinh thần đoàn kết cùng phát triển. Mỗi cán bộ nhân viên của Phúc Anh luôn được hỗ trợ & tạo điều kiện tốt nhất về vật chất lẫn tinh thần để mỗi thành viên phát triển bằng thực lực, vươn lên bằng sự tự tin và gắn bó bằng tâm huyết trong một môi trường làm việc năng động, sáng tạo.