Mô tả công việc
Customer and contract management: Making Business Development Handling Instructions ( SHI ) for secured business. Share SHI to related divisions, reviewing contracts, renewing or revising contracts if required.
Costing and quotation: Negotiating with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
Making regular visits and calls to the existing customers to hear customer opinions and creating close relationship with them in purpose of expanding business scales.
Internal and external reports: Managing and controlling Profit/Loss for assigned customers, updating market information and competitors&039; trend.
Making monthly Business Development plan for new target customers. Setup concrete plan for Business Development and target customers and market survey.
Yêu cầu công việc
Education: University of economic, foreign trade, foreign language, logistics or other related fields
Experiences: At least 2 years experience
- Willing to be outside for sales activity.
- Good business sense
- Knowledge of logistics service chain, international financial payment, exporting and importing, Incoterms.
- English fluency.
- Good presentation, negotiation skills.
Quyền lợi
Annual health check- up and company outing
Full social insurance
Bonus twice per year
Annual salary review.
Additional accident insurance 8/24.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 02:25:03
Medigo Software – về ngành dược/y tế cực kì sôi nổi, nhiều tiếng cười và trải nghiệm. Chúng tôi cùng chung tay xây dựng những giá trị hữu ích cho cộng đồng qua các ứng dụng và phần mềm.
Ứng dụng giao thuốc Medigo mang trong mình sứ mệnh chăm sóc sức khỏe cho hàng triệu người dân Việt Nam. Chúng tôi luôn không ngừng nâng cao dịch vụ để mang lại chất lượng và trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng.
Với khát vọng trở thành nền tảng y tế từ xa uy tín, chất lượng hàng đầu Việt Nam và tương lai là vươn ra thế giới, Medigo không ngừng nỗ lực, sáng tạo để mang lại cho người dùng dịch vụ chăm sóc sức khỏe nhanh chóng và chất lượng nhất.