Company Description
Since its launch in May 2019, SmartPay has been dedicated to empowering and enriching the lives of micro, small, and medium enterprises by providing advanced and reliable technology. SmartPay now has over 650 thousand payment acceptance units and serves 40+ million users. The company is proud to have reached a paid-up capital of VND 865 billion by 2022 and is a member of the Vietnam Banks' Association.
Role Description
- Overseeing the development and implementation of digital lending strategies of SmartSME.
- Responsible for P&L and budget of SmartSME lending and insurance business.
- Developing and implementing acquisition strategies to create demand and identify lead generation sources.
- Establishing and maintaining partnerships with lead aggregators, fintechs, and e-commerce players.
- Proactively work with sales channels and partners to promote lending and insurance products.
- Work with different divisions in the bank to ensure success of lending products being promoted.
- Working with internal business units to identify and prioritize opportunities for process, technology, and change-related projects.
- Ensuring the digital app of SmartSME is simple but yet engaging for SME owners and relevant staff.
- Ensuring compliance with rules and regulations of SBV and authorities, whilst ensuring minimal risks to the business.
- Other tasks required by line manager / CEO.
Qualifications
- BA degree in Accounting, Business, Finance or relevant; higher is a plus.
- Minimum 7+ year experience sales in finance, accounting & auditing, or banking.
- Overall knowledge of commercial business and regulations that specifically affect SME or mSME credits.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Leadership experience in managing diverse teams.
- Knowledge of regulatory compliance in financial services.
- Experience in banking or financial institutions.
- Experience in retail lending or digital lending.
- Ability to structure, plan, and execute projects.
Công ty TNHH Một thành viên Ladofoods được thành lập vào tháng 8/2012, trụ sở chính tại 221 Điện Biên Phủ, Quận 3, TPHCM; 02 chi nhánh hoạt động tại Hà Nội và Đà Lạt. Sản phẩm Vang Đà Lạt được phân phối đến tất cả các tỉnh thành trong cả nước và xuất khẩu sang một số nước: Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Lào, Campuchia...
Sự ra đời của Công ty TNHH MTV Ladofoods nhằm chuyên môn hoá các hoạt động thương mại của Ladofoods Group, tổ chức cung ứng vật tư, nguyên liệu và tiêu thụ sản phẩm do các công ty thành viên Ladofoods Group sản xuất, khai thác thế mạnh của địa phương là du lịch và các mặt hàng nông đặc sản khác như rau, trà atiso … để đa dạng hoá sản phẩm, mở rộng thị trường trong nước và quốc tế.
Không chỉ phát triển sản phẩm Vang Đà Lạt thành thương hiệu rượu vang Việt Nam uy tín hàng đầu trong nước, giữ vững vị trí dẫn đầu về thị phần vang nội địa, Công ty TNHH MTV Ladofoods đang trong quá trình trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối thực phẩm, đồ uống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Một thành viên Ladofoods được thành lập vào tháng 8/2012,
Mission
- Không chỉ phát triển sản phẩm Vang Đà Lạt thành thương hiệu rượu vang Việt Nam uy tín hàng đầu trong nước, giữ vững vị trí dẫn đầu về thị phần vang nội địa, Công ty TNHH MTV Ladofoods đang trong quá trình trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối thực phẩm, đồ uống.