A global leader in the lubrication and automotive industry, specializing in providing high-quality lubricants and related services to a wide range of industries, including automotive and industrial sectors. The company is known for its innovative solutions, technical expertise, and commitment to customer satisfaction. With a strong presence in Vietnam, it focuses on expanding its market share by building solid relationships with both local and international clients, particularly within the Korean market.
Job Responsibilities
- Take care of existing customers and explore new customers in the assigned area.
- Promote and sell the full range of the company’s products and services, providing detailed technical advice on the function of products.
- Address customer complaints and solve arising problems.
- Expand client networks, specifically targeting Korean customers.
- Develop new market segments and expand the customer base.
- Assist in identifying and developing potential areas as defined by the Assistant Sales Manager.
- Evaluate sales potential and develop sales programs for the assigned territory.
- Prepare sales reports after visiting customers and submit them to the Assistant Sales Manager or Sales Manager.
- Monitor and achieve sales targets/quotas set by the Assistant Sales Manager.
- Follow up on payment status and ensure timely collection of payments.
- Perform other tasks as assigned by management.
- Bachelor's degree.
- Technical knowledge is an advantage.
- Experience in sales and marketing, with preference for candidates who have experience in the retail sale market and have worked at Japanese companies.
- Willingness to travel and work in a global, professional team.
- Proficiency in English and Korean.
- Honest, hard-working, with a can-do attitude.
- Competitive salary depending on abilities (negotiable).
- All benefits in accordance with Labor Law and company regulations.
- Social insurance, health insurance, and unemployment insurance provided.
- 24/7 accident insurance package.
#cityhn
Công ty TNHH Một thành viên Ladofoods được thành lập vào tháng 8/2012, trụ sở chính tại 221 Điện Biên Phủ, Quận 3, TPHCM; 02 chi nhánh hoạt động tại Hà Nội và Đà Lạt. Sản phẩm Vang Đà Lạt được phân phối đến tất cả các tỉnh thành trong cả nước và xuất khẩu sang một số nước: Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Lào, Campuchia...
Sự ra đời của Công ty TNHH MTV Ladofoods nhằm chuyên môn hoá các hoạt động thương mại của Ladofoods Group, tổ chức cung ứng vật tư, nguyên liệu và tiêu thụ sản phẩm do các công ty thành viên Ladofoods Group sản xuất, khai thác thế mạnh của địa phương là du lịch và các mặt hàng nông đặc sản khác như rau, trà atiso … để đa dạng hoá sản phẩm, mở rộng thị trường trong nước và quốc tế.
Không chỉ phát triển sản phẩm Vang Đà Lạt thành thương hiệu rượu vang Việt Nam uy tín hàng đầu trong nước, giữ vững vị trí dẫn đầu về thị phần vang nội địa, Công ty TNHH MTV Ladofoods đang trong quá trình trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối thực phẩm, đồ uống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Một thành viên Ladofoods được thành lập vào tháng 8/2012,
Mission
- Không chỉ phát triển sản phẩm Vang Đà Lạt thành thương hiệu rượu vang Việt Nam uy tín hàng đầu trong nước, giữ vững vị trí dẫn đầu về thị phần vang nội địa, Công ty TNHH MTV Ladofoods đang trong quá trình trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối thực phẩm, đồ uống.