Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Content Creation (70%)
Brainstorm with internal team to develop the concept, detailed content outlines, content direction, and strategies for effective contents;
Produce accurate, clear, and consistent communication messages to highlight our works/ campaigns via different communications channels (Facebook, Youtuve, Insta, Tiktok, Google, Websites, publications, etc.);
Provide creative ideas and content for communities such as daily/campaign/online events following direction plan and audience insight;
Ensure the accurate language for contents (including grammatical mistakes, copyright…);
Stay up to date with social media trends, tools, and best practices; implement new strategies to drive continuous improvement;
Writing, editing, and distributing content, including viral contents, video content, audio content, creative content, website content and other marketing material that communicates the campaign’s activities;
Coordinating with graphic designers/agencies; developing communication materials;
Contacting and coordinating with social media partners/ KOLs/ KOCs; Work from brief to final execution;
Establishing style guides that specify the writing style and tone needed to create engaging content;
Developing a solid understanding of the target audience through online and traditional market research;
2. Community Management, Reports & Analysis (20%)
Overseeing online media mining, ensuring all the inbox, comments, messages in control during the campaign;
Work closely with other teams to establish campaign objectives, complete tasks, identify and solve problems for contributing significantly to growth targets;
Support in moderating the influencer’s presence on all platforms (if any);
Track and report on social media insights (traffic, engagement, shares, conversion rates);
Analyze and evaluate the effectiveness of each content and campaign based on the channel’s data/audiences’ feedback;
3. Other Duties (10%)
Supporting in crisis management: detecting the early signs of crisis, identifying the problem areas, prepare a crisis management plan which works best during emergency situations, help the organization come out of tough times and also prepare it for the future;
Performs other tasks as assigned by the direct Manager/ CEO.
Yêu Cầu Công Việc
Highly proficient in writing, especially video content and storytelling skills;
Experience requirement: At least 2-3 years in social content creation in a professional capacity;
Compelling portfolio of work over a wide range of creative projects
Creative thinking and innovative approach to content creation;
Great team player who is open to constructive feedback;
Experience with AI-driven tools (e.g., ChatGPT) for content ideation and creation.
Deep understanding of current and emerging digital trends across all platforms.
Thorough knowledge of digital channels and creative opportunities.
Proficiency in content management systems and social media platforms.
Ability to work under pressure with a proactive, self-organizing approach.
High attention to detail and strong content planning skills.
Experience in the wellness industry or luxury F&B services is an advantage.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
I’m Nature – Vẻ đẹp thực sự đến từ thiên nhiên Thấu hiểu mọi băn khoăn khi sử dụng mỹ phẩm của phái đẹp I’m Nature được thai nghén từ sự thấu hiểu những băn khoăn lo lắng của chị em phụ nữ, đặc biệt là những người đã làm mẹ, khi trên thị trường có quá nhiều các hãng hóa mỹ phẩm nhưng độ an toàn lại không cao, không chỉ gây hại cho mẹ mà còn ảnh hưởng không ít tới sức khỏe và sự phát triển của các con trong quá trình mẹ mang bầu và cho con bú. Nhận thấy sự phong phú, đa dạng của nguồn thảo dược quý của Việt Nam, I’m Nature đã cùng đội ngũ chuyên gia bắt tay vào tìm hiểu, nghiên cứu để tạo nên các sản phẩm chăm sóc sức khỏe, làm đẹp nguồn gốc từ thiên nhiên, đảm bảo tiêu chí an toàn, đem lại hiệu quả và sự hài lòng cho người sử dụng. Cái tên “I’m Nature” thể hiện trọn vẹn cách các sản phẩm được tạo nên – nguồn gốc thiên nhiên giúp mang tới cho phụ nữ sức khỏe và vẻ đẹp thực sự. Bộ sản phẩm I’m Nature: Chiết xuất thiên nhiên – An toàn – Hiệu quả Hiện nay, I’m Nature đã cho ra mắt nhiều sản phẩm chiết xuất thiên nhiên được đông đảo người tiêu dùng tín nhiệm. Thực tế sử dụng của hàng triệu chị em phụ nữ đã chứng minh, các sản phẩm của I’m Nature thực sự lành tính và an toàn. Đặc biệt, hiệu quả sản phẩm thường không đến ngay sau khi sử dụng 1-2 lần, tuy nhiên tác dụng mà I’m Nature mang đến cho sắc đẹp phụ nữ nói riêng và sức khỏe của mọi người nói chung, sau một khoảng thời gian dùng kiên trì mỗi ngày thực sự rõ rệt. Với chất lượng vượt trội, các sản phẩm I’m Nature đã được hàng triệu khách hàng cả nước yêu thích, hàng ngàn nhà phân phối trên toàn quốc tin tưởng. Điều đó là động lực to lớn để I’m Nature tiếp tục tìm hiểu và ứng dụng thêm nhiều các thảo mộc quý của Việt Nam trong hàng loạt sản phẩm mới, với mục tiêu mang đến sự yên tâm cho chị em phụ nữ khi làm đẹp và chăm sóc sức khỏe cho cả gia đình.