Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
Công Ty TNHH Mỹ Phẩm Dạ Thảo Lan chúng tôi nhận gia công các loại mỹ phẩm với các khách hàng lớn nhỏ trên toàn quốc với giá cả phải chăng và dịch vụ hậu mãi tốt. Chúng tôi có hàng trăm công thức cho nhiều loại mỹ phẩm, bạn có thể tùy ý lựa chọn một hay nhiều công thức để chúng tôi có thể phục vụ bạn.
Công Ty TNHH Mỹ Phẩm Dạ Thảo Lan với nhiều năm kinh nghiệm trong việc nhận gia công độc quyền các dòng sản phẩm uy tín và an toàn theo yêu cầu của khách hàng trên cả nước. Luôn tự hào khi trở thành đơn vị dẫn đầu trong việc nắm bắt xu hướng làm đẹp tự nhiên và sở hữu cho mình hơn 200 công thức mỹ phẩm từ sản phẩm chăm sóc da, tóc đến các sản phẩm tẩy rửa, gia dụng đáp ứng cho việc chăm sóc, bảo vệ, cải thiện vóc dáng, nhan sắc và vẻ đẹp của phái mạnh và phụ nữ Việt Nam. Và đặc biệt, chúng tôi có dịch vụ nghiên cứu riêng công thức sản phẩm và gia công mỹ phẩm độc quyền cho quý khách hàng đang có nhu cầu xây dựng và sở hữu thương hiệu mỹ phẩm cho riêng mình. Chúng tôi có nhiều sản phẩm thường xuyên nhận được đơn đặt hàng từ các đối tác như son môi, kem ủ trắng, kem face trắng da, sữa tắm trắng da, serum peel da, xịt khoáng, phấn cushion, BB Cream… với chất lượng sản phẩm gia công ra đúng theo cam kết mẫu thử đã gửi cho quý khách.