Việc làm NEC Việt Nam

Cập nhật 16/12/2024 16:04
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NEC Việt Nam
Senior Manager, Software Engineering (40001152)
NEC Việt Nam 3.8★
5 đánh giá 32 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder orient, build và execute development strategy on information technology application solutions which serves for the wholebank and meet Bank's business requirements và development strategy

Key Accountabilities (1)
Main Responsibilities

  • Planning và orienting application development. Supervising, assigning, reviewing to ensure the quality of application operation implementation in order to achieve the goals set out in the strategy of developing information technology application solutions to serve the whole bank.
  • Orient, analyze and evaluate new technology application trends at the whole line in order to update the appropriate roadmap and standards.
  • Coordinate with business units to understand requirements và business development strategies as the basis for developing strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank
  • Coordinate with IT units to develop strategies for developing information technology application solutions to serve the whole bank.
  • Orienting, monitoring và supporting the implementation of investment projects, developing technology solutions to serve the whole bank

Key Accountabilities (2)
Risk management and compliance

  • Risk identification and self-assessment of the department's risks during operation, Planning to deal with risks and coordinating
  • Coordinate with related units to develop methods of measuring, assessing and mitigating risks.
  • Ensure department operations comply with internal policies, regulations, procedures, guidelines, etc. and service quality commitments (SLAs)

Other Responsibilities

  • Participate in setting standards for application solutions for the purpose of guiding and controlling in providing sustainable, flexible and effective technology solutions.
  • Participating in the development of policies, regulations, processes and guidelines on application solution development
  • Perform other tasks as directed by Manager
  • Lead members to participate in the building of the bank's organizational culture

Key Accountabilities (3)
PEOPLE MANAGEMENT

  • Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
  • Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
  • Manage team performance & provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
  • Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching & feedback, etc.
  • Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
  • Responsible for developing talents within the team
  • Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
  • Understand & communicate relevant HR offerings to team members.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Software Engineering/ CTO/ Director, Software Engineering

Key Relationships - Direct Reports
Employees under the department

Key Relationships - Internal Stakeholders
Interal units in Division and other Divisions

Key Relationships - External Stakeholders
State agencies (SBV, Technology department…); external Vendor

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • University degree or higher, majoring in finance/economics/banking/business administration/computer science

Work Experience

  • Minimum 8 years in related field
  • At least 4 years in management position

Foreign language

  • English Level 3 (TOEIC = 650 - 699) / or according to TCB's regulations in each period

Other requirement

  • Have a solid knowledge of application systems serving the operation of the whole bank
  • Experience in managing a team of more than 20 people
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH NEC Việt Nam
NEC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

NEC thành lập văn phòng liên lạc tại Việt Nam vào đầu những năm 1990. Phù hợp với chiến lược phát triển của mình, công ty được tái tổ chức thành Công ty TNHH NEC Việt Nam vào năm 2006, với cam kết mới là phát triển kinh doanh và đóng góp cho người dân và xã hội Việt Nam.

Cung cấp Giải pháp cho Xã hội, bao gồm việc cung cấp cơ sở hạ tầng xã hội mang lại lợi ích cho người dân và.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1990

Mission

Trong môi trường cộng đồng doanh nghiệp đang thay đổi nhanh chóng, chúng tôi đã phát triển thành nhà cung cấp giải pháp toàn diện, phát huy thế mạnh cốt lõi của mình


Review NEC Việt Nam

3.8
5 review

01/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Dàn PM, BRSE chất lượng, giỏi tiếng Nhật và đi lên từ dev

28/03/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Công ty thân thiện hòa đồng, quan tâm nhân viên(IT)

23/02/2023
IT Officer tại Hồ Chí Minh

Anh em dev có những ngày những giai đoạn mà code điên đầu, về nhà hoa mắt, tinh thần kiệt quệ)(rv)

Những nghề phổ biến tại NEC Việt Nam

Bạn làm việc tại NEC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NEC Việt Nam

NEC Việt Nam

Click để đánh giá