We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
You Will
- Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues.
- Provides feedback on how to improve automated tools.
- Follows processes provided by the business
- Proficient in English (4 skills)
- Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00)
- At least 3 months of experience in the IT industry is a must
- Customer service mindset
- Competitive salary depending on experience (For junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 22 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
- Salary at 100% during the probationary period
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Annual Health Checkup
NEC thành lập văn phòng liên lạc tại Việt Nam vào đầu những năm 1990. Phù hợp với chiến lược phát triển của mình, công ty được tái tổ chức thành Công ty TNHH NEC Việt Nam vào năm 2006, với cam kết mới là phát triển kinh doanh và đóng góp cho người dân và xã hội Việt Nam.
Cung cấp Giải pháp cho Xã hội, bao gồm việc cung cấp cơ sở hạ tầng xã hội mang lại lợi ích cho người dân và.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1990
Mission
Trong môi trường cộng đồng doanh nghiệp đang thay đổi nhanh chóng, chúng tôi đã phát triển thành nhà cung cấp giải pháp toàn diện, phát huy thế mạnh cốt lõi của mình
Review NEC Việt Nam
Dàn PM, BRSE chất lượng, giỏi tiếng Nhật và đi lên từ dev
Công ty thân thiện hòa đồng, quan tâm nhân viên(IT)
Anh em dev có những ngày những giai đoạn mà code điên đầu, về nhà hoa mắt, tinh thần kiệt quệ)(rv)