Việc làm Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
Content Marketing Manager
Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 16 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Content Creation and Production:

  • Be a key driver of content in all formats and platforms, including blog posts, articles, videos, infographics, social media posts, and more.

  • Develop and implement a content strategy aligned with the company's e-commerce goals and brand identity.

  • Ensure content quality: up-to-date, engaging, relevant, and optimized for search engines (SEO) and all marketing channels.

  • Lead content and creative outsourcing projects.

User Engagement and Community Development:

  • Build, manage, and develop a community to boost engagement through content that encourages interaction, discussion, and feedback.

  • Analyze user engagement and adjust content strategy accordingly to enhance customer interaction with proven results.

  • Transform the community into a passive organic sales channel and improve conversion rates.

PR and Branding:

  • Oversee the company's PR & branding activities.

  • Be the media contact point, raise brand awareness, and foster personal branding for the CEO.

  • Lead branding/marketing projects assigned by the Sales & Marketing Director.

Campaign Management:

  • Plan and develop campaign implementation strategies.

  • Set clear KPIs (Key Performance Indicators) to measure campaign success.

  • Allocate resources effectively for successful campaign execution.

  • Create and deliver phase/periodic/completion reports for marketing campaigns.

Collaboration:

  • Collaborate closely with marketing, performance marketing, and design teams to align content with overall marketing strategies.

  • Work with designers, videographers, and photographers to produce visually appealing content.

  • Partner with product managers and subject matter experts to gather insights and information for accurate content creation.

Content Analytics and Optimization:

  • Measure and report on content performance and optimize content for better results.

  • Refine content strategies based on data-driven insights to improve reach, engagement, and other KPIs throughout the marketing funnel.

Brand Consistency:

  • Ensure all content adheres to the company's brand guidelines, voice, and messaging standards.

  • Maintain a consistent brand image and messaging across all content pieces and platforms.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Communications, Journalism, or a related field

  • Minimum 5 years of experience in content creation, copywriting, or content strategy, preferably in an e-commerce or digital marketing environment.

  • Minimum 2 years of experience in team management, preferable in content, digital marketing, customer service or similar functions.

  • Proficiency in SEO best practices and a solid understanding of how content impacts search rankings.

  • Experience with content management systems (CMS), digital asset management, and content scheduling tools.

  • Creative mindset with the ability to generate innovative content ideas that align with business objectives.

  • Strong writing, editing, and proofreading skills, with close attention to details and versatility to adapt for different platforms and audiences.

  • Strong understanding of the impact of content to user behavior.

  • Strong project management skills to coordinate content production and distribution across various channels.

  • Excellent collaboration and communication skills for effective cross-functional teamwork.

  • Comfortable working in a fast-paced environment with the flexibility to adapt to changing priorities.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 20 - 40
  • Lương: 10 Tr - 16 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
Thương Mại Quốc Tế Hải Anh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
307 Cầu Giấy - Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Trong những năm qua, hàng ngàn đơn vị lớn, nhỏ trong cả nước đã rất hài lòng với những sản phẩm dịch vụ của chúng tôi, đó là niềm vui lớn nhất của Đồng Phục Hải Anh. Chúng tôi cam kết : ngoài những sản phẩm chất lượng với giá cả phù hợp, quý khách hàng sẽ còn hài lòng hơn với những tiện ích, quà tặng và chế độ chăm sóc tuyệt vời mà chỉ ở Đồng Phục Hải Anh mới có! Với phương châm phục vụ : “Nụ cười khách hàng – hạnh phúc chúng tôi “ chắc chắn các bạn sẽ hài lòng với các sản phẩm mà Đồng Phục Hải Anh mang lại.

1. SỨ MỆNH

+ Luôn nỗ lục phấn đấu để mỗi sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh đều là niềm kiêu hãnh của khách hàng.

+ Phát triển bền vũng với lợi ích cao nhất cho khách hàng và Đồng Phục Hải Anh.

2. GIÁ TRỊ

+ Nhân lực là tài sản của Đồng Phục Hải Anh. Đoàn kết công hiến là giá trị nhân bản của chúng tôi.

+ Sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh là kết quả của sự sáng tạo, sự nỗ lục, cống hiến của Đồng Phục Hải Anh.

+ Lợi nhuận là thước đo sự hoàn hảo đối với sản phẩm là sự đánh giá của khách hàng cho những nỗ lục của chúng tôi.

3. TIÊU CHÍ

+ Chất lượng là sự sống còn: Không ngùng phấn đấu để vươn tới sự hoàn thiện đáp ứng kì vọng của khách hàng về sản phẩm mang thương hiệu Đồng Phục Hải Anh.

+ Đoàn kết tạo sức mạnh: Chúng tôi làm việc với lòng tin cậy và sự tôn trọng lẫn nhau, coi trọng sự da dạng của tùng cá nhân và bản sắc từng địa phương.

+ Hợp tác cùng tồn tại: Chúng tôi quan niệm cần phải duy trì mối quan hệ các bên cùng có lợi, cùng phát triển đối với các bạn hàng cung cấp, các doanh nghiệp khác. Có mối quan hệ thân thiện nhất để dành được sủ ủng hộ của các cơ quan ban ngành.

+ Liên khiết, trung thục và cầu tiến: Là cách ứng xử có văn hóa có trách nhiệm đối với bản thân mỗi cá nhân và công ty, là then chốt để cùng tồn tại và phát triển.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Bạn làm việc tại Thương Mại Quốc Tế Hải Anh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Click để đánh giá