Mô tả công việc
1. HR - Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates; - Make Labor Contract.
2. Basic accounting: - Control Due date of AR and AP Invoice, follow up payment of customer and suppliers; make monthly Overdue debt report. - Manage Bank Account and bank transactions; - Input PO into SBO system;
3. Administration responsibilities: - In charge of keeping Company’s seal/ stamps; - Hotel, air ticket booking when being requested; - Company cars management and arrangement; - In charge of ordering and stock checking of stationery, office facilitiesand technical equipment to ensure the quantity is always available; - Follow up supplier contracts; - Prepare visa, resident card and work permit for expatriates; - Support for company events (if any).
4. Reception responsibilities: - Guest receiving; - Telephone receiving and answering; - Correspondence/ Documentation in - out;
5. Other office works as assigned by the company.
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:English fluency
No. of experienced year: At least 2 years experiences in HR and Administration
field.
Key experience:
Must
- Time management
- Negotiation skill
- Good knowledge about Labor law and social insurance law.
Quyền lợi được hưởng
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
■Working conditions/Benefits :
- Working period: 8 months
From Dec. 02, 2024 To Aug. 1,2025
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
- Annual company trip, Team building.
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package.
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Can do WFH 1 time per week.
Công ty TNHH Quốc Tế Thành Nhân là nhà thầu chuyên nghiệp trong Tư vấn Thiết kế và Thi công hệ thống cơ điện trong tất cả các lĩnh vực cơ sở hạ tầng, dân dụng, thương mại và công nghiệp. Trải qua 15 năm hình thành và phát triển, công ty có đội ngũ nhân lực - kỹ sư dày dặn kinh nghiệm đáp ứng tốt nhất các yêu cầu khách hàng trong việc cung cấp các dịch vụ tư vấn, thiết kế, cung cấp, lắp đặt, vận hành & bảo dưỡng một cách chuyên nghiệp, đáp ứng các tiêu chuẩn cao nhất về kỹ thuật, chất lượng và tiến độ công trình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,