Mô tả công việc
Purpose
To deliver the best-in-class customer service in Vietnam market.
Main tasks
• Receive and solve customer’s inquiries via channels as Call and Email.
• Provide guidance for customers (Product, campaign information, Registration guide and User guide).
• Help checking status and replying customer’s general customer information, Credit Limit information, Loan information, Transaction information, … base on customer’s...
Yêu cầu công việc
Professional requirement
• Background in Consumer banking industry and solid understanding of customer services executions.
• Proficient in MS Office applications, including Word, Excel and PowerPoint
• Strong sense of responsibility, able to work independently and efficiently
• Experience in digital lending process is a plus
Most challenging and difficult parts
• Need to get used to English...
Quyền lợi được hưởng
Cathay insurance
Domestic and oversea training
SÀI GÒN BPO là Nhà cung cấp dịch vụ Gia công quy trình doanh nghiệp chuyên biệt cho các khách hàng trong lĩnh vực Tài chính – Ngân hàng – Bảo hiểm. Cam kết cung cấp dịch vụ hiệu quả, bảo mật, chất lượng với chi phí hợp lý, SÀI GÒN BPO định hướng trở thành đối tác chiến lược và lâu dài của khách hàng, đồng hành cùng sự phát triển của khách hàng, giúp khách hàng chinh phục mục tiêu kinh doanh của mình nhanh nhất và hiệu quả nhất.
Lĩnh vực hoạt động bao gồm: Xử lý dữ liệu, Lập trình, Gia công quy trình doanh nghiệp. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và cạnh tranh, nhiều cơ hội thăng tiến và cơ hội đào tạo nghề nghiệp ….