Mô tả công việc
- To assist Gojek’s customers (end-users) via non-call and call channels.
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
- Provide accurate information and solutions by using the right methods/tools.
- Go to the extra mile to engage customers.
- Work with Customer Service Team leader to ensure proper customer service is being delivered.
Yêu cầu công việc
- Having at least 6 months experiencing in contact center or customer service is a huge plus.
- Being good at English speaking (no interruption, clear pronunciation) and writing is required.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 10,000,000 VND (gross) at start.
- Social insurance and company exclusive benefits from BellSystem24 Vietnam and Gojek Vietnam.
- Great opportunities to be upgraded to Team leader or Operation member (such as Quality Assurance, Administrator) after 6 months (or sooner) hard working.
Working time:
Work in rotating shifts (6 days/week), including day shift and night shift as following:
- S1: from 06:00 to 15:00
- S2: from 07:00 to 16:00
- S3: from 08:00 to 17:00
- S4: from 09:00 to 18:00
- S5: from 10:00 to 19:00
- S6: from 11:00 to 20:00
- S7: from 12:00 to 21:00
- S8: from 13:00 to 22:00
- S9: from 14:00 to 23:00
- S10: from 21:30 to 06:30 next day
Location: No. 8A Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam
SÀI GÒN BPO là Nhà cung cấp dịch vụ Gia công quy trình doanh nghiệp chuyên biệt cho các khách hàng trong lĩnh vực Tài chính – Ngân hàng – Bảo hiểm. Cam kết cung cấp dịch vụ hiệu quả, bảo mật, chất lượng với chi phí hợp lý, SÀI GÒN BPO định hướng trở thành đối tác chiến lược và lâu dài của khách hàng, đồng hành cùng sự phát triển của khách hàng, giúp khách hàng chinh phục mục tiêu kinh doanh của mình nhanh nhất và hiệu quả nhất.
Lĩnh vực hoạt động bao gồm: Xử lý dữ liệu, Lập trình, Gia công quy trình doanh nghiệp. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và cạnh tranh, nhiều cơ hội thăng tiến và cơ hội đào tạo nghề nghiệp ….