Việc làm Sài Gòn Bpo

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công TY TNHH Sài Gòn Bpo
Customer Support (Làm Remote) Tiếng Indonesia
Sài Gòn Bpo
3.0
3 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 82 Trần Huy Liệu,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Respond to global customer’s inquiries via phone, email, or chat and ensure that all their problems have been resolved timely with a satisfactory resolution
  • Research and identify solutions/answers, provide prompt and accurate feedback to customers
  • Coordinate with relevant departments such as Engineering, Products, Finance, Marketing, etc. to assist customer’s inquiries promptly
  • Collect user feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agent support process, and provide valuable insights for product development
  • Review current FAQs and update them regularly (monthly, quarterly)
  • Review and produce an updated manual guide
  • Other tasks assigned by the Head of the Department

Yêu cầu công việc

  • 1 to 2 years experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
  • Fluent in Bahasa Indonesia
  • Proficient in Vietnamese(Native speaker preferred)
  • English communication skills are required(B1)
  • Call center experience(preferred)
  • Proficient in using common computer/technology applications
  • Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
  • Demonstrate an appropriate urgency for contact response time in the face of a variable workflow.
  • An “A-team” player who can deliver high-quality outcomes both independently or in a team
  • Tech-savvy, proficient in common computer/technology applications
  • Experience in using Freshdesk, Salesforce, and CRM systems(preferred)
  • Graphic design and video production experience(preferred)

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive compensation
  • Working time: Mon-Fri (9am – 6pm)
  • 12 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
  • Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
  • Full social insurance
  • Free ELSA Premium courses to polish your language skills
  • Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
  • Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Cao ốc H3, 384 Hoàng Diệu, Phường 6, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

SÀI GÒN BPO là Nhà cung cấp dịch vụ Gia công quy trình doanh nghiệp chuyên biệt cho các khách hàng trong lĩnh vực Tài chính – Ngân hàng – Bảo hiểm. Cam kết cung cấp dịch vụ hiệu quả, bảo mật, chất lượng với chi phí hợp lý, SÀI GÒN BPO định hướng trở thành đối tác chiến lược và lâu dài của khách hàng, đồng hành cùng sự phát triển của khách hàng, giúp khách hàng chinh phục mục tiêu kinh doanh của mình nhanh nhất và hiệu quả nhất.

Lĩnh vực hoạt động bao gồm: Xử lý dữ liệu, Lập trình, Gia công quy trình doanh nghiệp. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và cạnh tranh, nhiều cơ hội thăng tiến và cơ hội đào tạo nghề nghiệp ….

 

 

Những nghề phổ biến tại Sài Gòn Bpo

Bạn làm việc tại Sài Gòn Bpo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sài Gòn Bpo

Sài Gòn Bpo

Click để đánh giá