About Us
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About The Team
The Governance and Experience team is a global team responsible for ensuring that our platform provides a safe, welcoming, and enjoyable experience for our Merchants, Creators and our community. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality.
We are hiring a Moderation Quality Assurance Supervisor to help with the enhancement of our policies as well as guarding the safety of our content and product listings of the Vietnamese market.
Responsibilities
- Grow the local moderation quality assurance team and oversee their day-to-day operation for Ecommerce business
- Work with vendors to ensure quality targets are met by providing training programs and quality related refresher
- Lead a multi-language moderation QA team and act as the main point of contact for quality assurance and content quality assessment tasks
- Continuously evaluate outcomes, propose improvements for auditing procedures, and ensure a high level of productivity and quality
- Develop and maintain QA programs complementary to the quality system, corporate objectives and policies
- Report, analyse, and provide insights on our quality process
- Provide reports and support the Moderation QA Manager
- Responsible for localizing working processes and strategies, solving content concerns for local users with cross-functional teams such as content operations, product, engineering, legal and public relations
- Bachelor’s Degree or equivalent education/experience, advanced degree is preferred
- 2+ years experience working on content quality, safety or policy in a major tech or media company
- Recent and minimum 2+ years experience as Team Lead/Quality Manager/ Technical Lead
- Great people management skills and currently managing large multicultural teams with diverse skills
- Deep understanding of e-commerce compliance requirements and internet governance management
- Demonstrate good judgment, training and management skill
- Excellent written, verbal and interpersonal communication skills in English & Vietnamese for cross-region collaboration with internal stakeholders and external collaboration with local BPO vendors in Vietnam.
Công ty TNHH Sản xuất Thương Mại Nhựa Đại Việt (DAIVIETPLASTIC) được thành lập vào ngày 04 tháng 07 năm 2016. Đến nay Công ty đã khẳng định vị thế là nhà cung cấp vật liệu nhựa nội thất hàng đầu Việt Nam. Các sản phẩm đạt chuẩn quốc tế về chất lượng đã hoàn toàn chinh phục được các thị trường hàng đầu thế giới như Mỹ, Canada, Anh, Pháp, Úc, Nhật, Hàn Quốc,…
Nhựa Đại Việt có 3 nhà máy đặt tại Hà Nội, Hà Nam và Ninh Bình sản xuất với các dòng sản phẩm chính như:
- Tấm nhựa nội thất ECOPLAST
- Tấm ốp tường, trần CASARY
- Tấm nhựa nội thất ICASA COMPOSITE
- Keo dán đa năng KAIZER
Các nhà máy của Nhựa Đại Việt được trang bị các hệ thống dây chuyền máy móc tiên tiến, hiện đại, công nghệ tiên tiến từ Châu Âu.
Mạng lưới phân phối sản phẩm của Nhựa Đại Việt trải dài từ Bắc vào Nam với hơn 40 Nhà phân phối và hàng nghìn các đại lý bán lẻ. Hàng triệu công trình lớn nhỏ trên khắp mọi miền tổ quốc đã tin tưởng sử dụng sản phẩm của chúng tôi.