Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
![CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-6-1707150546.png)
Quality Assurance Specialist
SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
06/08/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Binh Thanh, Ho Chi Minh
Mô tả công việc
SUMMARY: This role will be responsible for the overall service quality of the team, business and physical compliance. Maintain a high and consistent level of support quality across the team
- Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
- Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
- Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
- Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
- Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive
- Balanced Scorecards and count profitability goals.
- Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
- Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
- Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)
- Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
- Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
- Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
- Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
- Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive
- Balanced Scorecards and count profitability goals.
- Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
- Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
- Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)
Yêu cầu công việc
Have at least 1-year experience in QA in BPO, Contact center industry.
Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing quality performance targets desired.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.
Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing quality performance targets desired.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
1 lần 1 năm
Nghỉ phép có lương
12 ngày nghỉ phép năm, 8 ngày nghỉ ốm
Máy tính xách tay
Cung cấp laptop
1 lần 1 năm
Nghỉ phép có lương
12 ngày nghỉ phép năm, 8 ngày nghỉ ốm
Máy tính xách tay
Cung cấp laptop
Khu vực
![CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-6-1707150546.png)
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 11, Phố Duy Tân, P. Dịch Vọng Hậu, Q. Cầu Giấy
Công ty TNHH Sản xuất và Dịch vụ CMC (CMS Co., Ltd.) - là thành viên Tập đoàn Công nghệ CMC – Top 2 doanh nghiệp CNTT tại Việt Nam với 30 năm kinh nghiệm trong việc cung cấp các sản phẩm – dịch vụ - giải pháp CNTT uy tín cho hàng nghìn tổ chức, doanh nghiệp, trường học Việt Nam.
Trải qua gần 25 năm kiến tạo và phát triển, công ty CMS đã xác lập vị thế dẫn đầu trên thị trường sản xuất, lắp ráp máy tính thương hiệu Việt, là đơn vị cung cấp sản phẩm – dịch vụ CNTT uy tín, chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam.
Với nhiều thành tích đạt được trong sản xuất, kinh doanh, công ty CMS đã được nhận rất nhiều giấy khen, bằng khen, các danh hiệu, giải thưởng quan trọng từ Chính phủ, các Bộ ban ngành, hiệp hội uy tín và các Hãng công nghệ lớn.
Những nghề phổ biến tại SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC
Bạn làm việc tại SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-6-1707150546.png)
SẢN XUẤT VÀ DỊCH VỤ CMC
Click để đánh giá