Essential Duties And Responsibilities
- Assigned to support in two or three functional areas during training period.
- Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
- Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
- Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
- Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
- Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
- Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
- Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
- Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
- Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
- Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
- Comply and follow all procedures within the company security policy.
- May perform other duties and responsibilities as assigned.
- University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
- Fresh graduates or candidates with less than 1 year of working experience
- Bachelor Degree with GPA > 7.0/10 is preferable
- Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
- Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
- Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
- Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
- Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
- Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals
- Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public
- Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
- Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
- Ability in design tools such as Canva or similar applications.
- Ability to use graphic design tools and video making is a plus
- Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)