Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
· Overall processing of the order: quotation, order creation via TÜV Rheinland systems and tools or clients’ systems if required.
· Travel arrangements for on-site inspection team.
· Follow up equipment status with related team.
· Order necessary equipment for inspection team.
· Monthly Data Summary Records
· Prepare the required documents, preparation, implementing and approving status.
· Communicate and coordinate with internal/ external parties to assure the projects are planned, prepared and conducted timely and smoothly in compliance with all applicable requirements.
· Carry out other specified duties and functions as directed by supervisor.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 01-year experience in administrative or customer service role.
· Experience at working both independently and in a team-oriented, collaborative environment.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
· Good communication
· Good time and project management skills.
· Good problem solving, statistic.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ngành nghề chính: Nhà hàng và các dịch vụ ăn uống phục vụ lưu động
Loại hình hoạt động: Công ty TNHH Một Thành Viên
Mã số thuế: 0315519381
Địa chỉ: 115 Lý Tự Trọng, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Đại diện pháp luật: Bùi Thị Thu Hiền
Ngày cấp giấy phép: 21/02/2019
Ngày hoạt động: 21/02/2019 (Đã hoạt động 5 năm)
Trạng thái: Đang hoạt động