Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Customer Advocacy Officer (Outsourcing)
Sơn Seamaster Việt Nam
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
20/09/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Central Plaza, 17 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Execute internal campaigns to drive up Service culture across the bank
Perform other duties or special projects as required by Managers.
Support and coordinate skill trainings/briefings
Coordinate with internal BU/SU to develop and review processes to ensure smooth implementation
Understanding the customer journey and identify opportunities to proactivively intervene such as internal process, digital enhancement, internal trainings....
Ensure customer complaints will be handled fairly and properly within SLA as mentioned in complaint handling process
Oversees the development of a continuous stream of data to analyze, measure, and evaluate customer behaviors, then provide the insights together with suggestion for improvement/enhancement of all impacted aspects (products, services, processes, systems, staff...)
Improve customer experience through important metrics such as Net Promoter Score (NPS), customer satisfaction.
Perform other duties or special projects as required by Managers.
Support and coordinate skill trainings/briefings
Coordinate with internal BU/SU to develop and review processes to ensure smooth implementation
Understanding the customer journey and identify opportunities to proactivively intervene such as internal process, digital enhancement, internal trainings....
Ensure customer complaints will be handled fairly and properly within SLA as mentioned in complaint handling process
Oversees the development of a continuous stream of data to analyze, measure, and evaluate customer behaviors, then provide the insights together with suggestion for improvement/enhancement of all impacted aspects (products, services, processes, systems, staff...)
Improve customer experience through important metrics such as Net Promoter Score (NPS), customer satisfaction.
Yêu cầu công việc
Strong with Microsoft Office (Excel, Words, Power Point....)
Meticulous, analytical and commitment to meet timeline.
Effective communikcation in both English and Vietnamese.
Ability to work in a cross-fuctional team environment
Be able to work well under pressure and handle multiple priority tasks simultaneously
Creative, challenging, capable of thinking differently and good time management
Strong analytical skills and be able to use data to identify trends and assess customer satisfaction levels
Experience in Service Quality Control/Client Care Center/Customer Service/Custonmer Experience is strongly preferred
Bachelor's degree in Banking & Finance or Economics Major.
Thông tin liên hệ
VN-Careers
Meticulous, analytical and commitment to meet timeline.
Effective communikcation in both English and Vietnamese.
Ability to work in a cross-fuctional team environment
Be able to work well under pressure and handle multiple priority tasks simultaneously
Creative, challenging, capable of thinking differently and good time management
Strong analytical skills and be able to use data to identify trends and assess customer satisfaction levels
Experience in Service Quality Control/Client Care Center/Customer Service/Custonmer Experience is strongly preferred
Bachelor's degree in Banking & Finance or Economics Major.
Thông tin liên hệ
VN-Careers
Khu vực
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 16 Đại lộ Tự Do, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore - Phường Thuận Giao - Thành phố Thuận An
Công ty TNHH Sơn Seamster (Việt Nam) là thành viên của tập đoàn Sơn Seamster có trụ sở chi nhành tại Singapore.
Ngoài nhà máy tại Singapore, Tập đoàn Sơn Seamster còn có mặt tại nhiều Quốc gia khác nhau trong khu vực như Đài Loan, Indonesia, Malaysia và Việt Nam.
Tại Việt Nam - từ nhà máy ở KCN Việt Nam - Singapore tỉnh Bình Dương, sản phẩm của chúng tôi đã được phân phối rộng khắp đến các chi nhánh và hệ thống đại lý ở TP.HCM, Hà Nội, Đà Nẵng, Miền Tây và các tỉnh thành khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại Sơn Seamaster Việt Nam
Bạn làm việc tại Sơn Seamaster Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Sơn Seamaster Việt Nam
Click để đánh giá