Responsibilities
- Issue Sales Invoices: Create and send invoices to customers for services provided.
- Verify and Sort Incoming Invoices: Review and organize invoices received from vendors for accuracy and proper processing.
- Data Entry in Accounting Software: Accurately record financial transactions into the accounting system.
- Create weekly Bank payment order: Compile and send email for approval 2 times per week.
- Generate Tax Reports: Prepare and file tax returns, such as VAT and income tax declarations, following tax regulations.
- Monitor and Respond to Emails in English: Effectively manage and respond to English-language emails from clients, vendors, or other stakeholders.
- Edit English Accounting Documents: Review and edit English accounting documents, such as Contract , reports to ensure accuracy, clarity, and adherence to accounting standards..
Qualifications
- Recent graduate with a Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.
- Strong understanding of accounting principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Eagerness to learn and grow in a fast-paced environment
Công ty TNHH SUZURAN Việt Nam là công ty có 100% vồn đầu tư từ Nhật Bản sản xuất trong lĩnh vực bông sợi tự nhiên dùng trong lĩnh vực y tế, vệ sinh và mỹ phẩm . Dự kiến đi vào hoạt động tháng 9 năm 2017. Nếu bạn là người cầu tiến, nhiệt tình , bạn tin tưởng khả năng của bản thân, sẵn sàng làm việc trong môi trường thử thách với nhiều cơ hội thăng tiến mời bạn ứng tuyển và các vị trí của công ty chúng tôi.