VFBS - A member of the Imex Pan Pacific Group (IPPG), operating in various fields, mainly in franchising international brands. VFBS specializes in franchising foreign food & fast food brands such as: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. With a widespread chain of distribution stores and the best customer service nationwide, VFBS will provide Vietnamese customers with service quality that meets the standards expected from globally renowned brands.
JOB DESCRIPTION:
- Monitor and evaluate training programs, processes, and workflows for quality and effectiveness; make recommendations for improvement.
- Manage training schedules, coordinate class starts at multiple locations, and manage training equipment and materials.
- Design and prepare educational aids and materials.
- Maintain updated curriculum database and training records.
- Organizing monthly certification for crew members and managers
- Daily/weekly store visit checks to improve food standard
- Ensure NSF/QA REV check.
QUALIFICATIONS
- At least 1 years of experience in training with one year of supervisory experience is required.
- Excellent verbal and written communication skills with strong graphic design ability.
- Thorough understanding of training processes.
- Ability to moderate large groups.
- Extremely organized and detail-oriented.
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software.
COMPENSATION AND BENEFITS
Salary and rewards:
- The cap of the salary used for social insurance contribution is 100% (health insurance, accident insurance, social insurance, unemployment insurance).
- Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
- Engagement events: Year End Party, Team Building,...
Working in a friendly, youthful, dynamic environment:
- VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities, and energetic people.
- Modern working space, fully equipped for work such as laptops, calling software (3CX),...
- Youthful and professional working environment.
- Opportunity to work with famous managers in the F&B industry.
Learning and Organization Development:
- Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
- Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills, and soft skills
CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT - THƯƠNG MẠI THÁI ANH Trụ sở chính: NN4 Đường Bạch Mã - Phường 15 - Quận 10- TpHCM Nhà máy: KCN Tân Phú Trung ; Ấp Giữa, tân Phú Trung, Củ Chi Sứ mệnh Sứ mệnh của Thái Anh là cung cấp các sản phẩm và dịch vụ mang lại giá trị gia tăng cho khách hàng. Song song đó, thông qua hoạt động của mình, Thái Anh còn mang lại những lợi ích kinh tế-xã hội đối với sự phát triển của nước nhà. Để nâng cao chất lượng phục vụ và đáp ứng những yêu cầu ngày càng cao của khách hàng, Thái Anh luôn tiếp thu mọi ý kiến đóng góp từ phía khách hàng và phản hồi từ thị trường, qua đó cải tiến công nghệ, cơ cấu lại hệ thống quản lý và nâng cao trình độ chuyên môn nghiệp vụ, chất lượng của nguồn nhân lực. Tầm nhìn Công ty Thái Anh mong muốn phát triển bền vững để thương hiệu “ Tamatra® “ giữ vững vị trí là một trong những thương hiệu dẫn đầu ngành bao bì nhựa PP, PE Việt Nam và vươn xa trên trường quốc tế, một thương hiệu mà khách hàng luôn nghĩ tới trước tiên khi có nhu cầu về bao bì nhựa PP, PE. Với định hướng tuân thủ đúng và đầy đủ các quy định của pháp luật về chất lượng sản phẩm, môi trường gắn liền lợi ích của công ty với lợi ích của khách hàng, của tập thể người lao động và cộng đồng xã hội. Chiến lược phát triển Chiến lược phát triển sản xuất của Thái Anh là liên tục cải tiến công nghệ, đổi mới thiết bị để tăng năng suất, nâng cao chất lượng và tính an toàn của sản phẩm, tiết kiệm nguyên nhiên vật liệu để hạ giá thành và tăng tính cạnh tranh, qua đó sẽ đáp ứng đầy đủ nhất nhu cầu ngày càng cao và đa dạng của khách hàng. Song song đó, Thái Anh đẩy mạnh chiến lược quảng bá thương hiệu, duy trì và phát triển thị phần đang nắm giữ, nỗ lực phát triển các nhóm khách hàng mới, khai thác thị phần tiềm năng và mở rộng thị phần sang các thị trường đòi hỏi cao về mặt chất lượng như Nhật, Mỹ, châu Âu.