Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
[Project side]: 60%
• Support communicate between development team and customers in Japanese (mainly in JP<>VN language):
• Communication in weekly meeting
• Q&A discussion
• Communication management
• Sometimes need multi languages support between EN<>JP<>VN
• Project Document Translation (JP<>EN, JP<>VN)
[Sales Administrative task side and others]: 40%
• Prepare, process, and manage sales documents, including sale contracts, certificates of completion, memorandum, purchase orders, etc.
• Prepare and process with the registration procedure for new customers and suppliers, update information of previously registered ones.
• Maintain, file, and update sale documents databases and customers & suppliers records.
• Understand the procedure and perform tasks on the company's internal SAP (Systems Applications and Products)
• Document translation support (Administrative document)
• Other general meeting interpreter support (Events of the company etc.,)
Yêu Cầu Công Việc
- Must have
• Japanese Certificates: JLPT-N12 and above (or BJT J2 or above)
• Japanese Skill; Good at writing, speaking, reading and listening
• Have experiences more than 01 years related to translation/communicators job (having experiences for IT field communication would be preferable)
• Proficiency in Microsoft Office and preferred sales-related software.
• Experience as a sales administrator, sales support, or in a similar role
• Have customer-oriented mindset
• Logical thinking & analysis ability
• Self-motivated & proactive
• Open Communication attitude & Teamwork
2. Nice to have
• Experiences of staying in Japan or working at Japanese company
• Can go to business trip to overseas
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Telestar LLC là công ty chuyên về dịch vụ tiếp thị trực tuyến và telesale. Công ty cung cấp nhiều giải pháp kinh doanh cho khách hàng toàn cầu, bao gồm: Bán hàng, hỗ trợ khách hàng, đảm bảo chất lượng xác minh tuân thủ, tiếp thị liên kết, phát triển web và quản lý CNTT.
Telestar có nhiều kinh nghiệm trong việc quản lý trung tâm liên lạc và mang lại lợi thế cạnh tranh cho khách hàng của chúng tôi.
Chúng tôi có khả năng quản lý khối lượng vé khổng lồ một cách chuyên nghiệp và chuyên nghiệp.
Niềm tin của chúng tôi là tất cả khách hàng nên được đối xử một cách chuyên nghiệp và chu đáo. Trung tâm liên hệ trong nước của Telestar sẽ đáp ứng nhu cầu của khách hàng và tạo mối liên kết chặt chẽ giữa công ty của bạn và họ.