Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Job Purpose or Summary:
- Area Business Development (BD) Manager is responsible for managing and supporting BD Team to develop, retain & grow sales in the assigned region
** Main Responsibilities:
1. Strategic Planning and execution:
- Develop strategic business plan to ensure sales targets are meeting or exceeding year over year growth of assigned region
- Execute weekly, monthly, quarterly & annually business plan for BD team that aligned with strategy, direction of company.
2. Sales supervision & management:
- Build business management processes to closely monitor business activities
- Monitor and manage the daily sales and operation of BD team to support them achieve their target
- Delegate tasks and/ or projects to suitable subordinate
- Develop and maintain strategic relationship with existing and potential clients (B2B) as well as business partners
- Develop new business opportunities by identifying target customer groups and new markets, developing market approaches.
- Conduct sales performance forecasting and analysis, report
3. People Management & Development:
- Recruit, develop & retain talents to ensure the business development in the assigned region
- Build a capable BD team & have succession plan by leading & providing coaching/ training to develop BDM
- Coordinate with Training department to build development roadmap and training for BD team
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
- Bachelor’s or Master Degree in Marketing/Business or related field from a reputable University
- Strong verbal and communication skills in English
2. Experiences:
- 10+ years of experience in Sales management in FMCG Industry
- At least 5 years of experience at the similar role
- Experience in working under international or professional organization
- Preferable in Economics, Business Administration, Sales & Marketing
3. Skills:
- Strategic planning, organizing skills
- Sales management skills
- Strong personal network & relationship building
- Result oriented, sales oriented
- Customer service oriented
- People management skills
- Talent attraction and development skills
- Strong leadership and motivation skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Telestar LLC là công ty chuyên về dịch vụ tiếp thị trực tuyến và telesale. Công ty cung cấp nhiều giải pháp kinh doanh cho khách hàng toàn cầu, bao gồm: Bán hàng, hỗ trợ khách hàng, đảm bảo chất lượng xác minh tuân thủ, tiếp thị liên kết, phát triển web và quản lý CNTT.
Telestar có nhiều kinh nghiệm trong việc quản lý trung tâm liên lạc và mang lại lợi thế cạnh tranh cho khách hàng của chúng tôi.
Chúng tôi có khả năng quản lý khối lượng vé khổng lồ một cách chuyên nghiệp và chuyên nghiệp.
Niềm tin của chúng tôi là tất cả khách hàng nên được đối xử một cách chuyên nghiệp và chu đáo. Trung tâm liên hệ trong nước của Telestar sẽ đáp ứng nhu cầu của khách hàng và tạo mối liên kết chặt chẽ giữa công ty của bạn và họ.