Việc làm TELESTAR LLC

Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TELESTAR (Telestar Vietnam)
Support Engineer - Azure Container
TELESTAR LLC
4.3
10 đánh giá 13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Tới 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

Responsibilities:
1. The Support Engineer is responsible for support delivery, working with customers to resolve technical issues related to running containers on the Microsoft Azure Platform. In addition, the Support Engineer will focus on determining technical support scenarios, supportability asks, support workflow adjustments for Azure Previews (equivalent of Beta in on-Premises); identifying required tools, cloud access, training, processes or capabilities for support to assess issues within SLA. Need to closely collaborate with engineering, operations and CSS engineers.
2. The Support Engineer is a critical role in the implementation of Azure Platform support capabilities which includes working with the Engineering Group and Azure Supportability PMs to implement asks; identify technology, and/or process readiness needs, and work with Training PMs and Technical Leads to accomplish readiness per schedule; and, develop relationships with and engage with technology-specific support teams for customer incident resolution when required.
3. Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors; maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and Platform training; and, in general participating in the creation of future Microsoft support capabilities for Kubernetes in Microsoft Azure.
4. Achieve operational precision, included but not limited: Adhere to published queue or call back schedule and be available for different shifts, as necessary; Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time; Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed; Participate in ad-hoc projects per management request or business need.
Necessary skills:
1. Excellent English proficiency.
2. Computer science major or equivalent experience.
a. Linux OSS
Familiar with one or more shell environments (BASH, sh, tcsh, ksh, etc.).
Experience with Linux script-based development environments and tools (PERL, Python, Ruby, PhP,
Jenkins, etc.).
Experience with Linux administration (boot process, file systems, network devices and protocol
configuration).
Familiar with core operating system services, such as SSH, telnet, FTP, NFS, DNS, DHCP, Samba, LDAP, etc.
b. Operating System/Virtualization
Familiar with security, operating system internal concepts.
Familiarity with OS Internals concepts (Windows, Linux, etc), Storage, Active Directory and Security.
Understanding of Virtualization concepts and virtual system administration.
Experience with VM configuration and administration.
c. Networking
Familiarity with networking concepts including VIPs, NAT, DNS .
Familiarity with networking tools (ping, tracert, tracemon, wire shark, etc.).
Understanding of load balancing, geo-redundancy, CDN and VPN technologies preferred.
Bonus points:
1. Have 1 year+ relevant work experience.
2. Be able to program and have K8S foundation.
3. Prioritize Azure certificates or Kubernetes management certificates.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 207 đường số 5, Khu biệt thự Lake view, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Telestar LLC là công ty chuyên về dịch vụ tiếp thị trực tuyến và telesale. Công ty cung cấp nhiều giải pháp kinh doanh cho khách hàng toàn cầu, bao gồm: Bán hàng, hỗ trợ khách hàng, đảm bảo chất lượng xác minh tuân thủ, tiếp thị liên kết, phát triển web và quản lý CNTT.

Telestar có nhiều kinh nghiệm trong việc quản lý trung tâm liên lạc và mang lại lợi thế cạnh tranh cho khách hàng của chúng tôi.

Chúng tôi có khả năng quản lý khối lượng vé khổng lồ một cách chuyên nghiệp và chuyên nghiệp.

 

Niềm tin của chúng tôi là tất cả khách hàng nên được đối xử một cách chuyên nghiệp và chu đáo. Trung tâm liên hệ trong nước của Telestar sẽ đáp ứng nhu cầu của khách hàng và tạo mối liên kết chặt chẽ giữa công ty của bạn và họ.

Những nghề phổ biến tại TELESTAR LLC

Bạn làm việc tại TELESTAR LLC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TELESTAR LLC

TELESTAR LLC

Click để đánh giá