RESPONSIBILITIES:
Branding & Marketing responsibilities:
- Ensure all branding and marketing collaterals used in the market follow brand guideline.
- Support Business Units and Joint Ventures on their marketing projects.
- Strategic plans for Vietnam on social media platforms includes Facebook, Linkedin.
- Monitor and timely response to enquiries via social media and website.
Communications responsibilities:
- Collaborate with stakeholders to execute internal communications activities to strengthen employee/ client engagements.
- Planning speech outlines for CMTs at key events such as clients/partners meetings, and internal meeting when required.
- Execute PR activities includes media events, press release production and distributions when required.
REQUIREMENTS:
- 3-5 years in Project Management experience – ability to smoothly align with a myriad of cross-functional teams spread across multiple geographies.
- Run daily scrum meetings – daily standups with clients, client technical teams and Martech Ops teams – SG&HK
- Sprint reporting – Backlog and velocity
- Adobe Campaign experience – functional knowledge especially in Fintech industry.
- Conflict Management and stakeholders management experience – client and onshore teams.
- Strong English communication.
Benefit:
- Salary upto 3300$ + 13month salary + health care package.
Thương hiệu thời trang nam ATINO được thành lập năm 2013 với sứ mệnh mang lại sản phẩm Made in Việt Nam chất lượng tốt có mức giá tốt nhất thị trường, phù hợp với học sinh - sinh viên và người có thu nhập trung bình.
ATINO với hơn 9 năm hoạt động trong thị trường bán lẻ, có hơn 400.000 khách hàng, xưởng sản xuất 2000m2, và 8 Store tại Hà Nội.
Năm 2022, với mục tiêu phát triển mạnh mẽ và mở rộng hệ thống ATINO cần bạn: những người trẻ tài năng, có đam mê và khát vọng thành công, cùng chúng tôi mang lại giá trị cho hàng triệu khách hàng và phát triển đội ngũ chuyên nghiệp, cùng nhau phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Thương hiệu thời trang nam ATINO được thành lập năm 2013
Mission
- Sứ mệnh mang lại sản phẩm Made in Việt Nam chất lượng tốt có mức giá tốt nhất thị trường, phù hợp với học sinh - sinh viên và người có thu nhập trung bình.
- Năm 2022, với mục tiêu phát triển mạnh mẽ và mở rộng hệ thống ATINO cần bạn: những người trẻ tài năng, có đam mê và khát vọng thành công, cùng chúng tôi mang lại giá trị cho hàng triệu khách hàng và phát triển đội ngũ chuyên nghiệp, cùng nhau phát triển.