Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH TM DV Catchers là một trong những doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam hoạt động trong các lĩnh vực: sản xuất dầu dừa tinh khiết nguyên chất, gia công các sản phẩm nến thơm, tinh dầu, nước hoa, gia công sản phẩm làm đẹp từ dầu dừa theo yêu cầu. Với một đội ngũ nhân viên tận tâm và giàu kinh nghiệm kết hợp với một nhà máy sản xuất hiện đại mới, Catchers có thể cung cấp các dịch vụ có hiệu quả cao cho khách hàng trong nước và trên toàn thế giới. Catchers cung cấp:
- Nguyên liệu Mỹ phẩm thiên nhiên
- Tinh dầu nguyên chất / thiên nhiên cao cấp
- Nguyên liệu làm nến
- Các loại sáp thiên nhiên (sáp dừa, sáp đậu nành, sáp cọ, sáp nến Catchers,...)
Chúng tôi đào tạo và quản lý đội ngũ nhân viên với nhiều năm kinh nghiệm lành nghề và chung một niềm đam mê sâu sắc đối với Catchers, chúng tôi cùng niềm tin mang đến giá trị vượt bật và sản phẩm chất lượng nhất cho đối tác của chúng tôi.
Sản phẩm cốt lõi của công ty chúng tôi là sản xuất dầu dừa tinh khiết nguyên chất dành nấu ăn hoặc làm mỹ phẩm cao cấp. Trong khi đó, chúng tôi đã không ngừng mở rộng chuyên môn cùng trau dồi kiến thức chuyên sâu của mình trong lĩnh vực này và ngày nay chúng tôi là một trong những chuyên gia hàng đầu của Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng dầu dừa nguyên chất tinh khiết chất lượng hàng đầu và giá cả cạnh tranh nhất thị trường. Catchers cam kết là một doanh nghiệp có thể cung cấp một loạt các dịch vụ uy tín và sản phẩm chất lượng cho các đối tác kinh doanh của chúng tôi.