Việc làm Catchers

Cập nhật 26/10/2024 20:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Catchers
Customer Service Officer - Contact Center
Catchers
5 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
135/37/9&11 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh

Công ty TNHH TM DV Catchers là một trong những doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam hoạt động trong các lĩnh vực: sản xuất dầu dừa tinh khiết nguyên chất, gia công các sản phẩm nến thơm, tinh dầu, nước hoa, gia công sản phẩm làm đẹp từ dầu dừa theo yêu cầu. Với một đội ngũ nhân viên tận tâm và giàu kinh nghiệm kết hợp với một nhà máy sản xuất hiện đại mới, Catchers có thể cung cấp các dịch vụ có hiệu quả cao cho khách hàng trong nước và trên toàn thế giới. Catchers cung cấp: 

  • Nguyên liệu Mỹ phẩm thiên nhiên 
  • Tinh dầu nguyên chất / thiên nhiên cao cấp 
  • Nguyên liệu làm nến 
  • Các loại sáp thiên nhiên (sáp dừa, sáp đậu nành, sáp cọ, sáp nến Catchers,...)

Chúng tôi đào tạo và quản lý đội ngũ nhân viên với nhiều năm kinh nghiệm lành nghề và chung một niềm đam mê sâu sắc đối với Catchers, chúng tôi cùng niềm tin mang đến giá trị vượt bật và sản phẩm chất lượng nhất cho đối tác của chúng tôi.

Sản phẩm cốt lõi của công ty chúng tôi là sản xuất dầu dừa tinh khiết nguyên chất dành nấu ăn hoặc làm mỹ phẩm cao cấp. Trong khi đó, chúng tôi đã không ngừng mở rộng chuyên môn cùng trau dồi kiến thức chuyên sâu của mình trong lĩnh vực này và ngày nay chúng tôi là một trong những chuyên gia hàng đầu của Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng dầu dừa nguyên chất tinh khiết chất lượng hàng đầu và giá cả cạnh tranh nhất thị trường. Catchers cam kết là một doanh nghiệp có thể cung cấp một loạt các dịch vụ uy tín và sản phẩm chất lượng cho các đối tác kinh doanh của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại Catchers

Bạn làm việc tại Catchers? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Catchers

Catchers

Click để đánh giá