THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM

Cập nhật 01/01/2025 11:17
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM
Ecommerce Operator - Livestream
THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM
16 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 4, Tòa nhà Central Retail, 163 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Fulfillment From Store:
Develop and implement the fulfillment-from-store strategy, integrating physical stores into the eCommerce fulfillment network.
Collaborate with store teams and logistics partners to set up processes, systems, and training for efficient and accurate order fulfillment from store locations.
Monitor fulfillment performance metrics, identifying opportunities for improvement and implementing solutions to enhance speed, accuracy, and customer satisfaction.
Work closely with inventory management teams to ensure real-time visibility of stock availability across stores and eCommerce platforms.
Coordinate with the online commercial team and store teams to optimize product availability for omnichannel fulfillment.
Provide recommendation, assist troubleshooting with Store staff
2. Livestream Operations at Stores:
Support Commercial Team and Store staff for livestream operation at store, assortment selection and provide the sample, backend set up
Lead the development of livestream capabilities at store locations, working with store staff to train and equip them for livestreaming activities.
Work with external agencies and KOLs when necessary to coordinate joint livestreaming events at store locations.
Collaborate with Commercial and Store team to create a schedule for store livestreams, aligning with promotional campaigns and product launches.
3. Training and Development:
Develop training materials and conduct workshops for store staff to enhance Omnichannel Operations skills and support business
Ensure store staff knowledge continuous quality improvement and Consistency
4. e-Commerce Operation Support
Collaborate and Support T1 Loyalty program roll out and maintain daily operation
Prepare return and refund report and work with related team to increase customer satisfaction

Yêu cầu công việc

Relevant Experience:
Education: Bachelor's degree in business, Ecommerce, or a related field.
Experience:
3+ years of experience in retail operations, eCommerce, or omnichannel logistics, preferably within the fashion or sports industry.
Experience in managing fulfillment processes, including store or warehouse operations, is highly desirable.
Proven track record of working cross-functionally with store teams, logistics, and marketing departments
Technical Skills:
Ability to plan, prioritize, and manage multiple tasks within tight deadlines.
Strong initiative and problem-solving skills.
Excellent communication skills, effective at all levels of the organization.
Detail-oriented with strong interpersonal and stakeholder management capabilities
experience in training and developing is a plus
Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Operational: Ability to adapt quickly in a fast-paced environment and manage evolving requirements to support business growth. Problem-solving skills to enhance efficiency and quality
Managerial: Strong project management skills with the ability to manage multiple initiatives simultaneously, ensuring seamless execution of fulfillment and livestream activities.
Managerial: Analytical mindset for tracking and improving performance metrics related to order fulfillment and livestream effectiveness.
Technical: Knowledge of eCommerce platforms and retail systems, with a focus on integrating physical and digital operations for a seamless customer experience.
Human & Cultural Requirements: Excellent communication and training skills to engage store staff and coordinate with various teams, ensuring effective collaboration and alignment.

Quyền lợi được hưởng

Get Insurance on the first working date
Health checkup
Team building
Happy Birthday;
Review salary once a year;
International, professional and creative working environment with a team of friendly & young colleagues and respecting cultural diversity & difference.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM
THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, Văn phòng số 04, Khối Tháp Văn Phòng, Pearl Plaza, 516A Điện Biên Phủ, phường 25, quận Bình Thạnh, thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

GM Việt Nam là ứng dụng mua sắm trực tuyến và là sàn giao dịch thương mại điện tử có trụ sở đặt tại Trung Quốc.

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM cung cấp các dịch vụ về công nghệ thông tin và thương mại điện tử. Chúng tôi đã nghiên cứu và đưa ra các giải pháp, dịch vụ và sản phẩm sử dụng công nghệ mới nhất. Chúng tôi luôn cố gắng cập nhật và cải tiến các sản phẩm của mình để đáp ứng nhu cầu và định hướng của thị trường hiện tại.

Những nghề phổ biến tại THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM

Bạn làm việc tại THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM

THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ GM VIỆT NAM

Click để đánh giá