Mô tả công việc
- Welcoming guests
- Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
- To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
- Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
- To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Registrating guests information into the computer
- To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
- Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
- Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check-out
- Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
- Co-ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
- To maintain cleanliness I work areas at all times
- To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
- Report to Admin cum Operations Executive
Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance: 30,000VND/shift
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/month
- 13th salary
- Annually KPI Bonus
- Holiday bonus
- Contribute to SHUI
- PVI Health Care
Yêu cầu công việc
- Location: Lavis 18, District 3
- Working time: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am (6 days/week)
- >1 years experience as Receptionist at Hotel, Resort,…
- Good English communication
- Positive, friendly person
- Graduated form related Degree/College
- Can work on night shifts
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH TM & DV Đại Phát được thành lập năm 2007, là doanh nghiệp ngoài quốc doanh có nhà máy sản xuất thiết bị chiếu sáng tiết kiệm năng lượng lớn nhất Việt Nam với sản lượng 6 triệu sản phẩm / năm. Liên tiếp 3 năm (2015-2017), công ty TNHH TM & DV Đại Phát thuộc danh sách 500 doanh nghiệp có tốc độ tăng trưởng nhanh nhất Việt Nam – FAST 500
- Trụ sở chính: Lô DV, KCN Phúc Sơn, TP Ninh Bình;
- Chi nhánh Hà Nội: Số 593, Ngọc Hồi, Thị trấn Văn Điển, Huyện Thanh Trì, Hà Nội;
- Chi nhánh Hồ Chí Minh: Số 218, Phan Văn Hớn, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12 , TP.HCM;
- Nhà máy Sản xuất và xuất khẩu thiết bị chiếu sáng: KCN Phúc Sơn, TP. Ninh Bình
Hệ thống phân phối: Tại 61 / 63 tỉnh thành. Với hơn 100 nhà phân phối và 10,000 đại lý, cửa hàng.
Phương châm hoạt động của Đại Phát: Trách nhiệm với xã hội – Công minh & Chính trực – Am hiểu & Sáng tạo
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.