Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực

Bình Dương
100 - 200 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực

Cập nhật 22/11/2024 20:54
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực
Personal Assistant to CEO
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job description

Company Description

Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.


Role Description

This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.


Qualifications

  • Strong business negotiation and strategic planning skills
  • Effective communication skills, both written and verbal
  • Proficient in administrative tasks
  • Excellent negotiation skills
  • Ability to prioritize and multitask
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Bachelor's degree in Business Administration or related field


JOB DESCRIPTION

· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.

· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign

o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.

o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.

· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)

· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.

o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.

o Management and storage of documents related to Chairwoman.


Please send your updated CV to email: [email protected] or Mobile 0985 656 299 (Mr. Sang) Zalo, Viber for further information.


JOB LOCATIONS

33A Truong Son Street, Ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City, Vietnam

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực
Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
407 Phạm Ngọc Thạch - Phú Mỹ - Tp Thủ Dầu Một- Bình Dương

CÔNG TY TNHH TM XD ĐOÀN LỰC được thành lập năm 2014 với hoạt động chủ yếu là xây dựng nhà xưởng, nhà văn phòng. Công ty đang trên đà phát triển vững mạnh với nhiều công trình lớn, đội ngũ cán bộ công nhân viên trẻ , đầy năng động và nhiệt huyết.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực

Bạn làm việc tại Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực

Công Ty Thương Mại Xây Dựng Đoàn Lực

Click để đánh giá