Các phòng ban đang tuyển dụng tại The Jade 90

Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm The Jade 90

Cập nhật 09/12/2024 14:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH TMDV & ĐT The Jade 90
Omakase Restaurant Manager
The Jade 90
5 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội

Mô tả công việc

Objective

The Omakase Restaurant Manager will oversee the pre-opening and ongoing operations of our exclusive Omakase restaurant, ensuring the highest standards of service, quality, and operational excellence. This role will manage all aspects of the restaurant, including staff training, guest relations, and operational efficiency.

Key responsibilities

A. Pre-Opening Tasks (5 Months Before Opening)

1. Recruitment & Training:

o Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).

o Develop and implement training programs focusing on High-end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.

2. Operational Setup:

o Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front-of-house operations.

o In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.

3. Menu & Beverage Collaboration:

o Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.

o Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).

4. Procurement & Equipment Setup:

o Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.

B. Day-to-day Operation:

1. Customer Experience Management:

o Ensure a seamless, high-touch customer experience from reservation to post-dining.

o Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.

2. Staff Leadership:

o Lead, inspire, and manage the front-of-house team to deliver exceptional service.

o Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.

3. Operational Excellence:

o Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.

o Ensure compliance with food safety and health regulations.

o Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.

4. Financial Performance:

o Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.

o Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.

Quyền lợi được hưởng

- Income: Competitive, negotiable based on capability

- Statutory Social Insurance

- 13-monthly salary

- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

- Structured Learning and Development Program. 

Yêu cầu công việc

A Knowledge 30%

1 Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience). 5%

2 In-depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining. 10%

3 Minimum 2–3 years of experience managing high-end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels.

Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred. 15%

B Technical Skill 40%

1 Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls. 10%

2 Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3-N2). 15%

3 Professional English proficiency 10%

4 Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office. 5%

C Core Competencies 30%

1 Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence. 10%

2 Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations. 10%

3 Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non-stop improvement mindset. 10%

Total 100%

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9 Đinh Tiên Hoàng, Phường Hàng Bạc, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

CÔNG TY TNHH TMDV & ĐT THE JADE 90 là một công ty đang hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng và các dịch vụ ăn uống phục vụ lưu động. Công ty đã được thành lập từ năm 2023 và đến nay đã đạt được nhiều thành công. Chúng tôi đã có được nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực này và đạt được uy tín tại thị trường. Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi có đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm và có thể đáp ứng nhu cầu của khách hàng một cách tốt nhất. Chúng tôi đảm bảo sẽ cung cấp dịch vụ tốt nhất với giá thành hợp lý nhất. Chúng tôi đặc biệt nỗ lực vào việc đảm bảo sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại The Jade 90

Bạn làm việc tại The Jade 90? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Jade 90

The Jade 90

Click để đánh giá