Việc làm Trầm Hương Hoàng Giang

Cập nhật 12/10/2024 22:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Trầm Hương Hoàng Giang
Marketing Manager
Trầm Hương Hoàng Giang
17 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Brand Management:

  • Develop and maintain the institution’s brand identity and messaging strategy.
  • Ensure consistency in branding across all communication channels.

Enrollment Marketing:

  • Create and execute marketing campaigns to attract prospective students.
  • Collaborate with the enrollment team to meet enrollment targets.

Digital Marketing:

  • Oversee the institution’s online presence, including the website and social media platforms.
  • Utilize digital marketing strategies to reach and engage with target audiences.

Content Creation:

  • Generate compelling content, including articles, blog posts, videos, and infographics, to promote the institution’s programs and initiatives.

Public Relations:

  • Cultivate relationships with media outlets and journalists.
  • Prepare and distribute press releases and manage, media inquiries.

Advertising and Promotion:

  • Plan and manage advertising campaigns, including online and offline channels.
  • Optimizing advertising spending to maximize ROI.

Market Research:

  • Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities.
  • Use data-driven insights to refine marketing strategies.

Internal Communication:

  • Facilitate effective communication within the organization, ensuring that staff and faculty are informed about the institution and developments and initiatives.
  • Manage internal communication channels and platforms.

Crisis Communication:

  • Develop and implement crisis communication plans and protocols.
  • Handle communication during crises or sensitive situations.

Budget Management:

  • Manage the marketing and communication budget, tracking expenses and ensuring cost effectiveness.

Team Leadership:

  • Recruit, train, and lead a team of marketing and communication professionals.
  • Set clear performance goals and provide ongoing guidance and feedback.

Stakeholder Engagement:

  • Collaborate with academic departments, enrollment teams, alumni, and other stakeholders to align marketing efforts with organizational goals.

Alumni Engagement:

  • Develop strategies to engage alumni and leverage their support for institutional growth and development.

Compliance and Ethics:

  • Ensure all marketing and communication activities adhere to ethical standards and comply with relevant laws and regulations.

Evaluation and Reporting:

  • Monitor the effectiveness of marketing campaigns and communication efforts.
  • Prepare regular reports for senior management and the board of directors.

Industry Trends and Best Practices:

  • Stay updated on trends and best practices in marketing and communication within the education sector.
  • Implement innovative approaches to reach target audiences effectively.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from College majoring in journalism, communication, foreign affairs, marketing, or related majors.
  • At least 3 years of experience in similar or related positions.
  • Good communication and relationship building, independent and proactive work, good writing skills and creativity.
  • Solid knowledge of social media.
  • Good teamwork skills.
  • Fluent in English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
50 Trương Định

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Trầm Hương Hoàng Giang
Trầm Hương Hoàng Giang Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
62, Street No.7, Him Lam residential area, Tan Hung Ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam.

18 Năm Kinh Nghiệm Sản Xuất Và Kinh Doanh Oud

Nhận diện thị trường Oud thế giới, Công ty TNHH Trầm hương Hoàng Giang với thương hiệu HAGA Oud được thành lập vào đầu năm 2014 với lĩnh vực hoạt động khép kín là sản xuất, kinh doanh Trầm hương.

Sản phẩm HAGA Oud của nhà sản xuất Trầm hương Hoàng Giang đã được các đối tác, khách hàng trên toàn thế giới tin tưởng sử dụng, đặc biệt là khu vực GCC như Ả Rập Saudi, UAE, Kuwait, Qatar, Bahrain và Oman.

Những nghề phổ biến tại Trầm Hương Hoàng Giang

Bạn làm việc tại Trầm Hương Hoàng Giang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trầm Hương Hoàng Giang

Trầm Hương Hoàng Giang

Click để đánh giá