Việc làm Netlink Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH truyền thông công nghệ Netlink Việt Nam
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Netlink Việt Nam
3.0
1 đánh giá 13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH truyền thông công nghệ Netlink Việt Nam
Netlink Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, tòa nhà Star Tower

Netlink là một trong những công ty công nghệ đi đầu trong phong trào đưa quảng cáo số tại Việt Nam trở nên chuyên nghiệp hơn. Năm 2007, nhà sáng lập Steve Nguyễn đã xây dựng Netlink với mục tiêu tạo ra một môi trường thân thiện kết nối các nhà xuất bản, nhà phát triển với các mạng quảng cáo chất lượng cao như Google.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước  

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Team building, party theo quý

Lịch sử thành lập

  • Năm 2007, CÔNG TY TNHH NETLINK VIỆT NAM được thành lập
  • Năm 2014, Đã nhận được Đối tác được chứng nhận của Google AdSense
  • Năm 2015, Đối tác xuất bản được Google chứng nhận

Mission

Cung cấp các giải pháp truyền thông công nghệ hiệu quả và đột phá, đồng thời đáp ứng nhu cầu của khách hàng trong lĩnh vực công nghệ thông tin và truyền thông.

Những nghề phổ biến tại Netlink Việt Nam

Bạn làm việc tại Netlink Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Netlink Việt Nam

Netlink Việt Nam

Click để đánh giá