Việc làm Netlink Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH truyền thông công nghệ Netlink Việt Nam
[HCM - AEON Celadon Tân Phú] Group Leader Delicatessen/ Bakery
Netlink Việt Nam
3.0
1 đánh giá 13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

I. Operations duties
a. Merchandise management
- Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
- Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
- Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
- Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
- Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b. Non-merchandise management
- Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions.
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
- Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information.
- Execute floor opening and closing.
- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.
c. Customer service
- Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
- Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
- Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
- Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

II. Sales and Profits
- Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
- Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
- Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
- Provide every day sales figure of concess counter for promoters.
- Support cashier in return/exchange merchandise as required.

III. Manpower management
- Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
- Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
- Be responsible for General Staff’s performance.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Regularly train and motivate subordinates in daily works.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote teamwork spirit.

IV. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.

V. Other duties
- Closing floor in charge.
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Good communication, problem solving and leadership skills
  2. Customer focused
  3. Self-disciplined with ability to work independently
  4. Good presentation and sales skill
  5. Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)
  6. Ability to communicate in English (verbal & written)
  7. Be able to work at shift & on Public holidays
  8. Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
AEON TÂN PHÚ, Bờ Bao Tân Thắng, Celadon City, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 23 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH truyền thông công nghệ Netlink Việt Nam
Netlink Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, tòa nhà Star Tower

Netlink là một trong những công ty công nghệ đi đầu trong phong trào đưa quảng cáo số tại Việt Nam trở nên chuyên nghiệp hơn. Năm 2007, nhà sáng lập Steve Nguyễn đã xây dựng Netlink với mục tiêu tạo ra một môi trường thân thiện kết nối các nhà xuất bản, nhà phát triển với các mạng quảng cáo chất lượng cao như Google.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước  

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Team building, party theo quý

Lịch sử thành lập

  • Năm 2007, CÔNG TY TNHH NETLINK VIỆT NAM được thành lập
  • Năm 2014, Đã nhận được Đối tác được chứng nhận của Google AdSense
  • Năm 2015, Đối tác xuất bản được Google chứng nhận

Mission

Cung cấp các giải pháp truyền thông công nghệ hiệu quả và đột phá, đồng thời đáp ứng nhu cầu của khách hàng trong lĩnh vực công nghệ thông tin và truyền thông.

Những nghề phổ biến tại Netlink Việt Nam

Bạn làm việc tại Netlink Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Netlink Việt Nam

Netlink Việt Nam

Click để đánh giá