Mô tả công việc
JOB SUMMARY
• Check figures, postings, and documents for correct entry, mathematical accuracy, and proper codes. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Maintain accurate electronic spreadsheets for financial and accounting data. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Prepare, review, reconcile, and issue bills, invoices, and account statements according to company procedures.
• Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones and emails using appropriate etiquette. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
PREFERRED QUALIFICATIONS
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits.
- Phone allowance, meals allowance and others.
- Marriott International Associate discount for Room and F&B.
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the accouting, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Accouting, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Được thành lập vào năm 2015, Innovature Consulting là công ty BPO (Business Process Outsourcing) có trụ sở tại Việt Nam, cung cấp các giải pháp kinh doanh ở nước ngoài cho khách hàng ở Bắc Mỹ, Canada, Anh, Úc và các khu vực APAC khác. Chúng tôi là một nhóm đa văn hóa gồm các nhân viên Việt Nam và nước ngoài cung cấp các giải pháp gia công tổng hợp cho các ngành công nghiệp đa dạng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2015, Innovature Consulting là công ty BPO (Business Process Outsourcing) có trụ sở tại Việt Nam.
Mission
- Mục tiêu của chúng tôi là hỗ trợ các đối tác và nhân viên của chúng tôi đạt được thành công cao hơn thông qua các giải pháp đổi mới và hiệu suất cao.
Review Innovature
Đồng nghiệp thân thiện, quản lý thân thiện (GL)
Phúc lợi tốt. Nhân viên trẻ. (GL)
Môi trường chuyên nghiệp (GL)