Việc làm Công Ty Vard Vũng Tàu

Cập nhật 15/12/2024 11:15
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu
Office Administrator (6 months)
Công Ty Vard Vũng Tàu
31 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 14.5 triệu
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. School reception service and telephone duties:

• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.

• Provide enrolment information to parents.

• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.

• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.

• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.

• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.

2. Administrative and clerical duties

• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.

• Complete students’ enrolment records.

• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.

• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.

• Arrange transportation for students.

• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.

• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.

• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.

• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.

3. Inventory Control System

• Maintain the Inventory Control System.

• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.

• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.

4. Administrator to Principal

• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.

• Organize and maintain diaries and make appointments.

• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.

• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.

• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.

• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.

• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.

• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.

• Provide general assistance during presentations.

• Responsibility for accounts and budgets.

• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.

• Update the Class Lists.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.

- Excellent English communication skills, both verbal and written.

- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).

- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
29 Đường số 3 Khu Trung Sơn, gần cầu Nguyễn Văn Cừ

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 13 Tr - 14,5 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Vard Vũng Tàu
Công Ty Vard Vũng Tàu Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH VARD Vũng Tàu, Khu công nghiệp Đông Xuyên, phường Rạch Dừa

VARD là một trong những nhà thiết kế và đóng tàu chuyên dụng lớn trên toàn cầu. Có trụ sở chính tại Na Uy và với khoảng 10.000 nhân viên, VARD vận hành tám cơ sở đóng tàu có vị trí chiến lược, trong đó có năm cơ sở ở Na Uy, hai ở Romania, một ở Brazil và một ở Việt Nam. Thông qua các công ty con chuyên biệt của mình, VARD phát triển các hệ thống điện và tự động hóa, thiết bị xử lý boong và các giải pháp chỗ ở cho tàu, đồng thời cung cấp các dịch vụ thiết kế và kỹ thuật cho ngành hàng hải toàn cầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2006 với trụ sở tại Vũng Tàu. Sau hơn 16 năm phát triển, nhà máy luôn tự hào là nơi quy tụ những nhân tài với hiệu suất làm việc cao cũng như đảm bảo an toàn lao động trong nhà máy.

Mission

Tầm nhìn: Đi đầu trong phát triển xanh và chuyển đổi công nghệ trong hoạt động hàng hải

Sứ mênh: Hỗ trợ hoạt động hàng hải bền vững

Giá trị cốt lõi:

  • TINH THÔNG NGHỀ NGHIỆP Chúng tôi tự hào mang đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao
  • TINH THẦN ĐỒNG ĐỘI Chúng tôi quan tâm đến cá nhân, đội nhóm và xã hội
  • HƯỚNG TỚI KHÁCH HÀNG Sự hài lòng của khách hàng là trách nhiệm của mỗi chúng tôi

Những nghề phổ biến tại Công Ty Vard Vũng Tàu

Bạn làm việc tại Công Ty Vard Vũng Tàu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Vard Vũng Tàu

Công Ty Vard Vũng Tàu

Click để đánh giá