Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Office Admin
Công Ty Vard Vũng Tàu
31 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
18/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội
Mô tả công việc
• Responsible for general office matters, including office operation, building management, parking issue and solve the inccured problem by permission of Office Lead;
• Daily control the hygiene services, which include cleaning and waste management;
• Office supplies: Order and manage to ensure the cost-effective provision of office supplies and internal services such as stationery, water, medicine, transportation booking without any lack and waste;
• Administrative services assistance for employees at every level;
• Support Delivery team in paperwork including printing, scanning;
• Work with the government agencies to handle administrative work including notarization, translation, legalization, certified copy, etc.
• Storage and track all contracts of suppliers including information update, term tracking, liquidation or renew status tracking, etc;
• Coordinate in organizing company events;
• Handle MISA process to comply with accountant requirement in purchasing (will be trained);
• Other tasks as assigned by line manager.
• Daily control the hygiene services, which include cleaning and waste management;
• Office supplies: Order and manage to ensure the cost-effective provision of office supplies and internal services such as stationery, water, medicine, transportation booking without any lack and waste;
• Administrative services assistance for employees at every level;
• Support Delivery team in paperwork including printing, scanning;
• Work with the government agencies to handle administrative work including notarization, translation, legalization, certified copy, etc.
• Storage and track all contracts of suppliers including information update, term tracking, liquidation or renew status tracking, etc;
• Coordinate in organizing company events;
• Handle MISA process to comply with accountant requirement in purchasing (will be trained);
• Other tasks as assigned by line manager.
Yêu cầu công việc
• Strong proficiency in English.
• Have at least 01 year of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, careful, and have a can-do attitude.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is a plus.
• Familiar with office equipment including computers, scanners, printers, photocopy machine, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Proficiency in MS Office (especially MS Excel, MS Word, MS PowerPoint).
• Have at least 01 year of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, careful, and have a can-do attitude.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is a plus.
• Familiar with office equipment including computers, scanners, printers, photocopy machine, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Proficiency in MS Office (especially MS Excel, MS Word, MS PowerPoint).
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
90% contribution of the gross salary to social insurance
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
Salary at 100% during the probationary period
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full work equipment will be provided
Xem thêm
90% contribution of the gross salary to social insurance
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
Salary at 100% during the probationary period
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full work equipment will be provided
Xem thêm
Khu vực
Công Ty Vard Vũng Tàu
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH VARD Vũng Tàu, Khu công nghiệp Đông Xuyên, phường Rạch Dừa
VARD là một trong những nhà thiết kế và đóng tàu chuyên dụng lớn trên toàn cầu. Có trụ sở chính tại Na Uy và với khoảng 10.000 nhân viên, VARD vận hành tám cơ sở đóng tàu có vị trí chiến lược, trong đó có năm cơ sở ở Na Uy, hai ở Romania, một ở Brazil và một ở Việt Nam. Thông qua các công ty con chuyên biệt của mình, VARD phát triển các hệ thống điện và tự động hóa, thiết bị xử lý boong và các giải pháp chỗ ở cho tàu, đồng thời cung cấp các dịch vụ thiết kế và kỹ thuật cho ngành hàng hải toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006 với trụ sở tại Vũng Tàu. Sau hơn 16 năm phát triển, nhà máy luôn tự hào là nơi quy tụ những nhân tài với hiệu suất làm việc cao cũng như đảm bảo an toàn lao động trong nhà máy.
Mission
Tầm nhìn: Đi đầu trong phát triển xanh và chuyển đổi công nghệ trong hoạt động hàng hải
Sứ mênh: Hỗ trợ hoạt động hàng hải bền vững
Giá trị cốt lõi:
- TINH THÔNG NGHỀ NGHIỆP Chúng tôi tự hào mang đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao
- TINH THẦN ĐỒNG ĐỘI Chúng tôi quan tâm đến cá nhân, đội nhóm và xã hội
- HƯỚNG TỚI KHÁCH HÀNG Sự hài lòng của khách hàng là trách nhiệm của mỗi chúng tôi
Những nghề phổ biến tại Công Ty Vard Vũng Tàu
Bạn làm việc tại Công Ty Vard Vũng Tàu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Vard Vũng Tàu
Click để đánh giá