- Develop and execute country marketing plans for both customers and drivers through integrated marketing campaigns, promotions and strategic partnerships.
- Manage marketing budgets for all local initiatives to achieve revenue targets and company objectives
- Analyze both internal and external data to identify customer segments, suggest effective value propositions and act responsively.
- Responsible to drive full funnel customer adoption curve – leads, acquisition, retention and brand loyalty
- Manage a designer as part of a 2-person marketing team
- Collaborate with the regional growth team to drive objective-based performance
- Collaborate with the regional brand team to create meaningful content for deeper engagement and effective conversion.
- Work with product, sales and ops teams on all strategic partnerships, events and exhibitions
- Maintain a distinctive tone of voice for the GoGoX brand that will resonate with our target audience
- Bachelor’s degree preferably in Marketing, Business Administration or Advertising.
- 5 to 7 years of B2B marketing experience
- Strong experience in lead generation through both online and offline channels for targeted customers segments
- Prior experience in event management would be a plus
- Excellent communicator and creative thinker, with an ability to use data to inform decisions
- Ability to operate and self-motivate independently
- Comfortable to navigate effectively and efficiently in ambiguous situations
- Strong knowledge of the local market, across all media channels.
- Capable of both integrated brand and tactical ideas
- Capable of both strategic planning and execution.
- Good organisation and planning skills
- Impeccable attention to details
- Strong commercial sense and business acumen
- Fluent in both Vietnamese and English
Công ty TNHH VN Đại Phong đã có 10 năm (11/12/2012 - 11/12/2022) hình thành và phát triển. Các sản phẩm kinh doanh chính của chúng tôi là Thiết bị điện - nước, thiết bị vệ sinh và các vật liệu xây dựng khác. VN Đại Phong tự hào là đối tác uy tín cho các công trình lớn như: Bệnh viện Hoàn Mỹ, siêu thị Big C, Trường Đại học Tôn Đức Thắng, các chung cư, cao ốc, nhà máy,... trên khắp cả nước.
Phương châm của công ty : “Sự hài lòng của khách hàng là động lực phát triển của công ty, luôn đồng hành cùng khách hàng và các chủ đầu tư”.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Chúng tôi rất quan tâm và đề cao yếu tố con người. Đội ngũ CBNV của VN Đại Phong đã có nhiều năm kinh nghiệm, năng động và nhiệt huyết. Chúng tôi biết cách để CBNV Công ty phát huy được năng lực, được cống hiến, thu nhập xứng đáng và được ghi nhận, phát triển nghề nghiệp.