Mô tả công việc
- Work with and support Brand Manager to define long-term and short-term brand strategy and growth KPIs
- Work in partnership with MERCHANDISER, SALE, VM, to drive a long-term brand vision and define Marketing strategy for all major brand moments: New Collections Launch, Key Product Highlights, Creative Campaigns, Runway Shows, seasonal pushes, as well as always-on brand activities and promotions and keep tracking the results/ learnings
- In charge of annual, quarterly, monthly, campaign-based and event-based planning, execution, and reporting in accordance with brand strategies and approved budget
- Be responsible for budget planning & management
- Work closely with the Creative & PR team to ensure good quality & creative brand communication contents & visuals as well as brand’s social pages performance
- Work closely with the Digital team to ensure the achievement of brand KPIs via digital campaigns as well as to gain comprehensive insights of target audiences
- Contribute to the achievement of brand objectives, through proactive proposals & execution of new marketing ideas and new communication channelsconsidering new trends and emerging consumer behaviors
- Collaborate and build key relationships with both internal and external stakeholder, especially KOLs/ Influencers, Social communities, press & media partners, brand principal
- Proactively keep track of brand’s sales performance in all channels (offline stores, website, marketplaces) and support the stores’ managers in all communication & PR activities, including brand & product information
Yêu cầu công việc
Relevant Experience:
- Have 4 - 6 years' experience in Trade Marketing or Communications & PR in retail/ fashion/ sports industry
- Experience with emerging channels such as Tiktok is a strong plus
Competencies:(Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
- Fluent in Vietnamese and English
- Solid knowledge of Vietnamese market (e.g., consumer behavior, media consumption, etc.). Knowledge in retailing and sport fashion is a plus
- Good project management skills
- Strong communication and presentation skills
- Good event organizing skills
- Copy writing skill and digital literacy is a plus
- Able to work under pressure and tight timeline, willing to work out of office house if necessary
- Flexible and adaptive
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Salary review
- Insurance
- Allowances
- Health Checkup
- Annual Leave
- Training and Development
Công ty TNHH VN Đại Phong đã có 10 năm (11/12/2012 - 11/12/2022) hình thành và phát triển. Các sản phẩm kinh doanh chính của chúng tôi là Thiết bị điện - nước, thiết bị vệ sinh và các vật liệu xây dựng khác. VN Đại Phong tự hào là đối tác uy tín cho các công trình lớn như: Bệnh viện Hoàn Mỹ, siêu thị Big C, Trường Đại học Tôn Đức Thắng, các chung cư, cao ốc, nhà máy,... trên khắp cả nước.
Phương châm của công ty : “Sự hài lòng của khách hàng là động lực phát triển của công ty, luôn đồng hành cùng khách hàng và các chủ đầu tư”.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Chúng tôi rất quan tâm và đề cao yếu tố con người. Đội ngũ CBNV của VN Đại Phong đã có nhiều năm kinh nghiệm, năng động và nhiệt huyết. Chúng tôi biết cách để CBNV Công ty phát huy được năng lực, được cống hiến, thu nhập xứng đáng và được ghi nhận, phát triển nghề nghiệp.