Mô tả công việc
1. Customer database:
- Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
- Foster strong relationships with existing clients;
- Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
- Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
- Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
- Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
- Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.
3. Catering Operations:
- Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
- To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
- Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
- Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.
4. Service quality & Customer service:
- Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
- Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
- Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.
Other duties as assigned by the Sales Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
- Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;
2. Skills:
- Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to conduct market research will be essential.
3. Personality:
- Clever, ability to work independently;
- Resulted oriented, proactive & honestly;
- Ability to work under stress;
- Passion for delivering exceptional levels of guest service.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Công ty TNHH VN Đại Phong đã có 10 năm (11/12/2012 - 11/12/2022) hình thành và phát triển. Các sản phẩm kinh doanh chính của chúng tôi là Thiết bị điện - nước, thiết bị vệ sinh và các vật liệu xây dựng khác. VN Đại Phong tự hào là đối tác uy tín cho các công trình lớn như: Bệnh viện Hoàn Mỹ, siêu thị Big C, Trường Đại học Tôn Đức Thắng, các chung cư, cao ốc, nhà máy,... trên khắp cả nước.
Phương châm của công ty : “Sự hài lòng của khách hàng là động lực phát triển của công ty, luôn đồng hành cùng khách hàng và các chủ đầu tư”.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Chúng tôi rất quan tâm và đề cao yếu tố con người. Đội ngũ CBNV của VN Đại Phong đã có nhiều năm kinh nghiệm, năng động và nhiệt huyết. Chúng tôi biết cách để CBNV Công ty phát huy được năng lực, được cống hiến, thu nhập xứng đáng và được ghi nhận, phát triển nghề nghiệp.