Mô tả công việc
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Fluent English communication, basic computer usage
3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
TUAN LE CONSTRUCTION MONG MUỐN TRỞ THÀNH NGƯỜI THI CÔNG LỰA CHỌN CHO KHÁCH HÀNG, NHÀ TƯ VẤN, NHÀ THẦU VÀ CON NGƯỜI CỦA CHÚNG TÔI. Mọi việc chúng tôi làm đều được củng cố bởi các giá trị cốt lõi của sự cam kết, tính chính trực, niềm đam mê và tinh thần đồng đội. Chúng tôi chịu trách nhiệm và thực hiện lời hứa của mình. Chúng tôi năng động và mang lại năng lượng cho các dự án của mình và chúng tôi làm việc như một nhóm để đạt được các mục tiêu chung. Hoàn thành các dự án đúng ngân sách và đúng thời hạn là điều cần thiết, tuy nhiên quan trọng nhất là các dự án phải được thực hiện với tiêu chuẩn và chất lượng HSE cao nhất: “ CÙNG NHAU CHÚNG TÔI THẮNG”.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
-
TUAN LE CONSTRUCTION THÀNH LẬP NĂM 2009
Mission
TUAN LE CONSTRUCTION MONG MUỐN TRỞ THÀNH NGƯỜI THI CÔNG LỰA CHỌN CHO KHÁCH HÀNG, NHÀ TƯ VẤN, NHÀ THẦU VÀ CON NGƯỜI CỦA CHÚNG TÔI.