Mô tả công việc
CRM system building and implementation.
Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.
Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.
Understand business dynamics and set-up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.
Responsible for preparing user training material and guidelines.
Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.
Ensure clear and referenceable configuration documentation.
CRM Service escalation support for end-users
Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.
Meeting with teams to help them analyze business trends.
Work with team members to solve the big impact issues.
Data analysis support.
Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.
Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.
Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.
Understand business dynamics and set-up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.
Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.
Ensure clear and referenceable configuration documentation.
Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.
Meeting with teams to help them analyze business trends.
Work with team members to solve the big impact issues.
Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.
Yêu cầu công việc
Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.
Lead communication for platform and process changes.
Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.
Must be able to work independently and be team-oriented, reliable, and dependable.
Knowledge of SQL/ Database/ API to "Oversee CRM data governance" which will include:
- Data standards
- Data audit
- Data structures
- User access rights
- Reporting
Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.
Patience when handling difficult user cases.
Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Tập đoàn Sheico Đài Loan là một trong những tập đoàn dệt - may hàng đầu thế giới. Sheico là nhà cung cấp hàng đầu thế giới trong trang phục thể thao dưới nước, quần áo thể thao, áo phao, ... Chúng tôi có hơn 40 năm kinh nghiệm trong công nghệ sản xuất cao su tổng hợp và hàng may mặc. Hiện nay trên thế giới, Sheico đã có 12 nhà máy tại Hồng Kông, Trung Quốc, Đài Loan, Thái Lan, Campuchia và Việt Nam. Với việc mở rộng khu vực kinh doanh, Tập đoàn SHEICO đã thành lập tổng cộng tám cơ sở sản xuất tại năm quốc gia và sử dụng hơn 10.000 nhân viên để sản xuất các sản phẩm thể thao dưới nước chất lượng và thể thao trên cạn. Sản xuất và dịch vụ thương hiệu trên toàn thế giới. SHEICO bắt đầu từ ngành công nghiệp sản xuất quần áo thể thao dưới nước, và sản xuất hàng năm về trang phục cao su, một trong những sản phẩm chính hiện nay, có khoảng 4,5 triệu chiếc, với thị phần hơn 60%.