- Control DLRs KPI- Improve parts operation at DLRs to meet HMV standard (5S, Parts warehouse operation)
- Support DLRs to increase parts sales, Instruct DLRs implement Service promotion
- Collect market information (after market and competitor) to support for decision making at HMV
- Proactively proposal for idea/action to increase parts sales at HMV
- Visiting customers with DLRs staff, Training for DLRs staff
- Other tasks by management requirements- Bachelor's Degree in College or higher, major in Automotive technology/ Economic/Businesses management or related fields.
- 02 years & above experience working at the same level
- Prefer having working experience in Automotive technology or supply chain/parts (car, truck)/ service
- MS Office and English proficiency (TOEIC 550 up)
- Good communication and problem solving- Competitive salary
- Genuine work/ life balance: Working time: 8:00 - 17:30, From Monday to Friday
- Accident insurance, Travelling insurance besides Social Insurance
- Annual leave, public holiday, company holiday according to the labor law, additional sick leave
- Annual Heath check-up, Company trip, Year End Party
- Training and development road-map. Opportunities to have training trips and/or attending events abroad
Tập đoàn Sheico Đài Loan là một trong những tập đoàn dệt - may hàng đầu thế giới. Sheico là nhà cung cấp hàng đầu thế giới trong trang phục thể thao dưới nước, quần áo thể thao, áo phao, ... Chúng tôi có hơn 40 năm kinh nghiệm trong công nghệ sản xuất cao su tổng hợp và hàng may mặc. Hiện nay trên thế giới, Sheico đã có 12 nhà máy tại Hồng Kông, Trung Quốc, Đài Loan, Thái Lan, Campuchia và Việt Nam. Với việc mở rộng khu vực kinh doanh, Tập đoàn SHEICO đã thành lập tổng cộng tám cơ sở sản xuất tại năm quốc gia và sử dụng hơn 10.000 nhân viên để sản xuất các sản phẩm thể thao dưới nước chất lượng và thể thao trên cạn. Sản xuất và dịch vụ thương hiệu trên toàn thế giới. SHEICO bắt đầu từ ngành công nghiệp sản xuất quần áo thể thao dưới nước, và sản xuất hàng năm về trang phục cao su, một trong những sản phẩm chính hiện nay, có khoảng 4,5 triệu chiếc, với thị phần hơn 60%.