Performance Tracking & Analysis:
Help monitor product performance through sophisticated data analysis, competitor research, and market insights.
Assist in identifying emerging opportunities and challenges for continuous product enhancements via feature performance analysis
Contribute to maintaining our products as industry leaders by providing input for improvements.
Commercial Strategy Support:
Work closely with stakeholders to simplify technical information and create compelling value propositions.
Assist in developing and executing strategies to boost product adoption, engagement, and revenue growth.
Contribute to shaping product messaging, pricing, and market positioning using strategic insights.
New Feature Coordination:
Play a role in coordinating and ensuring smooth releases of new product features.
Provide data backup for feature rollout plan, i.e using data analytical skill & business acumen to suggest rollout strategy or key focus for business team (if necessary)Must have:
Hold a Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
Have at least 2-3 years of experience
Possess good communication skills to effectively collaborate with teams and convey ideas.
Show ability to work effectively under pressure, focusing on shared goals.
Display a keen business sense, data-driven decision-making, and problem-solving skills.
At least Intermediate knowledge of SQL for complex data interaction and insights.
Nice have:
Demonstrate a background in project management and successful project delivery.
Knowledge or experience in product marketing/product analyst, with a focus on technology.
Tập đoàn Sheico Đài Loan là một trong những tập đoàn dệt - may hàng đầu thế giới. Sheico là nhà cung cấp hàng đầu thế giới trong trang phục thể thao dưới nước, quần áo thể thao, áo phao, ... Chúng tôi có hơn 40 năm kinh nghiệm trong công nghệ sản xuất cao su tổng hợp và hàng may mặc. Hiện nay trên thế giới, Sheico đã có 12 nhà máy tại Hồng Kông, Trung Quốc, Đài Loan, Thái Lan, Campuchia và Việt Nam. Với việc mở rộng khu vực kinh doanh, Tập đoàn SHEICO đã thành lập tổng cộng tám cơ sở sản xuất tại năm quốc gia và sử dụng hơn 10.000 nhân viên để sản xuất các sản phẩm thể thao dưới nước chất lượng và thể thao trên cạn. Sản xuất và dịch vụ thương hiệu trên toàn thế giới. SHEICO bắt đầu từ ngành công nghiệp sản xuất quần áo thể thao dưới nước, và sản xuất hàng năm về trang phục cao su, một trong những sản phẩm chính hiện nay, có khoảng 4,5 triệu chiếc, với thị phần hơn 60%.