Mô tả công việc
Online sale management
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
Cash Management
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Build and promote team work spirit
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Identify potential staff for succession planning purposes
Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
Other duties
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
- Opening & closing Store
Yêu cầu công việc
- Service orientation: customer service minded
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Prefer 3 years experience as the same position
- Have a polite, tactful and friendly attitude
- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
Quyền lợi
– Performance bonus
– Full salary social insurance
– 12 days annual leaves
– Premium healthcare
– Meal at canteen
– Training and learning development;
– Transportation allowance
– 13th month salary
– Many opportunities of development (transfer, promote)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Tập đoàn Sheico Đài Loan là một trong những tập đoàn dệt - may hàng đầu thế giới. Sheico là nhà cung cấp hàng đầu thế giới trong trang phục thể thao dưới nước, quần áo thể thao, áo phao, ... Chúng tôi có hơn 40 năm kinh nghiệm trong công nghệ sản xuất cao su tổng hợp và hàng may mặc. Hiện nay trên thế giới, Sheico đã có 12 nhà máy tại Hồng Kông, Trung Quốc, Đài Loan, Thái Lan, Campuchia và Việt Nam. Với việc mở rộng khu vực kinh doanh, Tập đoàn SHEICO đã thành lập tổng cộng tám cơ sở sản xuất tại năm quốc gia và sử dụng hơn 10.000 nhân viên để sản xuất các sản phẩm thể thao dưới nước chất lượng và thể thao trên cạn. Sản xuất và dịch vụ thương hiệu trên toàn thế giới. SHEICO bắt đầu từ ngành công nghiệp sản xuất quần áo thể thao dưới nước, và sản xuất hàng năm về trang phục cao su, một trong những sản phẩm chính hiện nay, có khoảng 4,5 triệu chiếc, với thị phần hơn 60%.