Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
DigiEx Group là Công ty Công nghệ hàng đầu có trụ sở tại Mỹ và Việt Nam. Các giải pháp CNTT đổi mới của chúng tôi đã gia tăng giá trị cho các doanh nghiệp trên toàn thế giới (Mỹ, Anh, Úc, Nhật Bản, Hàn Quốc & Singapore) và tập trung vào hiệu suất.
Chúng tôi chuyên cung cấp phần mềm phát triển được thiết kế riêng, Di chuyển sang đám mây, Dịch vụ được quản lý qua đám mây, dịch vụ R&D công nghệ mới nổi cũng như các Giải pháp chuyển đổi kỹ thuật số. Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành nhà cung cấp dịch vụ CNTT lớn ở Châu Á và Toàn cầu, tiên phong trong công nghệ mới nổi và đẩy nhanh quá trình chuyển đổi kỹ thuật số cho doanh nghiệp.
Chúng tôi luôn tìm kiếm những chuyên gia tài năng và có động lực, thích môi trường có nhịp độ nhanh, đồng thời khen thưởng sự chăm chỉ và khiêm tốn. Con người và văn hóa của chúng tôi là trọng tâm của công ty và sự thành công của chúng tôi.
Chúng tôi không chỉ là một công ty mà còn là một gia đình với sự kết hợp tuyệt vời giữa Doanh nhân Công nghệ và Doanh nhân Kinh doanh, hỗ trợ & cố vấn cho mỗi cá nhân trong Công ty để phát triển sự nghiệp và cuộc sống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2021
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là phát triển không ngừng và phát triển như một nhà cung cấp dịch vụ CNTT lớn để trở thành công ty dẫn đầu trong việc cung cấp các Giải pháp phát triển phần mềm, Tích hợp đám mây cũng như Giải pháp chuyển đổi kỹ thuật số chất lượng trên thị trường toàn cầu đầy cạnh tranh.
Review DigiEx Group
Công ty có chế độ OT hợp lý, có trả phí OT đầy đủ
Công ty tạo điều kiện rất tốt cho nhân viên làm việc và phát triển
A great working environment